ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پابجی موبایل برای بازگشت به بازار هند قید همکاری با تنسنت را زد

هفته گذشته دولت دهلی نو ۱۱۸ اپ چینی جدید را تحریم کرد که بازی‌های پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل Nordic Map را نیز شامل می‌شود. حالا کمپانی پابجی اعلام کرده به دنبال راه‌هایی برای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

هفته گذشته دولت دهلی نو ۱۱۸ اپ چینی جدید را تحریم کرد که بازی‌های پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل Nordic Map را نیز شامل می‌شود. حالا کمپانی پابجی اعلام کرده به دنبال راه‌هایی برای بازگشت به بازار هند است.

این کمپانی که کره‌ای است، به علت انتشار بازی خود توسط شرکت چینی «تنسنت» در لیست دولت هند قرار گرفته. امروز «PUBG Corporation» در بیانیه‌ای اعلام کرده که دیگر برای انتشار بازی‌های سری پابجی موبایل در هند از تنسنت استفاده نمی‌کند. طبق گزارش‌ها، پیش از ممنوعیت استفاده از پابجی در هند، این بازی بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است.

در بیانیه نوشته شده:

«در ادامه PUBG Corporation تمام مسئولیت‌های انتشار بازی در کشور هند را برعهده خواهد کرد. این شرکت با جستجوی راه‌هایی برای ارائه بازی پابجی در هند در آینده نزدیک، متعهد به انجام این کار با حفظ یک محیط بومی و سالم برای طرفداران آن خواهد بود.»

پابجی موبایل

از ماه ژوئن، دولت دهلی نو استفاده از ۱۷۷ اپلیکیشن چینی را ممنوع کرده است. وزارت الکترونیکی و فناوری اطلاعات هند چنین اقدامی را به نفع حاکمیت و یکپارچگی هند، دفاع از هند و امنیت کشور اعلام کرده است. مقامات نگرانی‌هایی درباره نحوه جمع آوری و استفاده از اطلاعات کاربران داشتند.

علاوه بر هند، دولت ایالات متحده آمریکا نیز ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن‌های چینی را مدنظر قرار داده است. رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ به مالک پلتفرم اشتراک ویدیو تیک تاک، ByteDance دستور داده که کسب و کار خود در این کشور را به یک کمپانی آمریکایی واگذار کند و همچنین هرگونه ارتباط مالی با مالک وی‌چت را نیز ممنوع کرده است.

دستور ترامپ احتمالا در دادگاه به چالش کشیده می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تنسنت در چندین کمپانی آمریکایی مانند کمپانی مادر اسنپ‌چت، «Riot Games» و اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرده و همچنین بازی پابجی را در این کشور منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

    امروز هم ترامپ دستور لغو ویزای دانشجویان (سارقان) چینی رو صادر کرد? ? ?

    • محمد
      محمد | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

      غربزده ??

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

    اگه اینجا به پایان سلام کردن ، اونجام سلام میکنن، چیزی که من ازین دنیا دیدم، ظ همیشه پایداره

    • sinagoogle
      sinagoogle | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

      چین فعلا اوضاعش خوبه، حداقل تا وقتی جا برای رشد اقتصادی داره و دل مشغولی مردمش پول درآوردنه مشکلی براش پیش نمیاد ولی اینجا معلوم نیست تا یک سال دیگه چه خبر باشه. شوروی تا سال 1989 یه غول وحشتناک و شکست ناپذیر به نظر می اومد. سال 1992 شوروی بیش از یک خاطره نبود.

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    کمونیست ها به پایان سلام کنید

مطالب پیشنهادی