ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جنسیس اولین تصاویر از نسخه فیس‌لیفت G70 را رونمایی کرد

تابستان 2017 بود که جنسیس سدان کامپکت G70 را برای رقابت با ب‌ام‌و سری 3 و مرسدس بنز C کلاس معرفی کرد. حال با گذشت سه سال، برند لوکس کره‌ای‌ها تصمیم گرفته نسخه فیس‌لیفت این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

تابستان 2017 بود که جنسیس سدان کامپکت G70 را برای رقابت با ب‌ام‌و سری 3 و مرسدس بنز C کلاس معرفی کرد. حال با گذشت سه سال، برند لوکس کره‌ای‌ها تصمیم گرفته نسخه فیس‌لیفت این خودرو را عرضه کند.

جنسیس G70 قبل از فیس‌لیفت

همانطور که از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود، فیس‌لیفت جنسیس G70 بر اساس زبان طراحی جدید کمپانی خلق شده است. چراغ‌های اصلی چهارگانه و جلوپنجره بزرگ الماسی‌شکل مشخصه‌های اصلی این زبان طراحی هستند. به موازات تغییرات اساسی چراغ‌ها و جلوپنجره، سپر نیز با نمونه‌ای متفاوت جایگزین شده تا هماهنگی بیشتری در نمای جلو ایجاد شود.

در نمای جانبی دامنه بروزآوری‌ها محدودتر احساس می‌شود. اضافه شدن شکاف به پشت چرخ‌ها در گلگیر جلو یکی از معدود تغییرات موجود است.

همانند چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب جنسیس G70 2021 ساختاری چهارگانه پیدا کرده‌اند. چنین ساختاری از بال‌های لوگوی جنسیس اقتباس شده‌ و چهره‌ای متمایز به محصولات کمپانی می‌بخشد. دیفیوزر هم‌رنگ بدنه و خروجی‌های بیضوی اگزوز از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر فیس‌لیفت G70 در نمای عقب به شمار می‌روند.

برخلاف نمای روبرو، در داخل کابین خبری از تغییرات گسترده نیست. جایگزینی نمایشگر 8 اینچی قبلی با نمونه 10.25 اینچی جدید را می‌توان شاخص‌ترین تغییر کابین G70 2021 دانست. این نمایشگر یا به عبارت صحیح‌تر سیستم اینفوتینمنت خودرو به قابلیت آپدیت از راه دور مجهز بوده و از اپل کارپلی و اندروید اتو هم پشتیبانی می‌کند. افقی شدن پد شارژ وایرلس دیگر تغییری است که در کابین به چشم می‌خورد.

یکی از سخنگوهای جنسیس در رابطه با فیس‌لیفت G70 گفته این خودرو با طراحی دینامیک و آخرین نوآوری‌ها در زمینه ایمنی و تجمل، توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. وی افزوده جزئیات بیشتر از این نسخه ماه آینده منتشر خواهد شد.

جنسیس درباره مشخصات فنی فعلا حرفی به میان نیاورده، اما به احتمال زیاد نیروبخش مدل پایه به جای موتور 2 لیتری چهار سیلندر سابق، یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ جدید با 290 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور خواهد بود. مدل پرچمدار هم نیروی خود را از همان موتور 3.3 لیتری و توئین توربو دریافت خواهد کرد. این موتور V6 توانایی تولید 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را دارد. طبق شنیده‌ها فیس‌لیفت جنسیس G70 دیگر با گیربکس دستی قابل انتخاب نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی