ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس اسنپ بورس راه اندازی شد

اسنپ خبر از تاسیس سرویس بورس در سوپراپلیکیشن خود داد. این مجموعه اعلام کرده با توجه به استقبال گسترده مردم برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس‌ و به منظور تسهیل دسترسی کاربران به خدمات مورد نیاز ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

اسنپ خبر از تاسیس سرویس بورس در سوپراپلیکیشن خود داد. این مجموعه اعلام کرده با توجه به استقبال گسترده مردم برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس‌ و به منظور تسهیل دسترسی کاربران به خدمات مورد نیاز در این زمینه، سرویس «‌بورس» در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی شده است.

روابط عمومی این شرکت اعلام می‌کند که با استفاده از این سرویس تمامی کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه سجام ثبت‌نام کنند، مراحل لازم برای احزار هویت سجام را به صورت غیرحضوری انجام دهند و اقدام به مشاهده و فروش سهام عدالت خود کنند. اسنپ‌بورس با تکیه بر تخصص و دانش فنی موجود در گروه اسنپ و در همکاری با شرکت‌‌های معتبر و شناخته‌‌شده‌ بازار سرمایه راه‌اندازی شده تا بتواند بهترین خدمات ممکن را برای کاربران فراهم کند. این سرویس قصد دارد در آینده بسته کاملی از خدمات بازار سرمایه را به کاربران اسنپ ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، به منظور تامین امنیت اطلاعات کاربران، هیچ‌کدام از اطلاعات درخواستی در مرحله ثبت‌نام و احراز هویت سجام نزد سرویس اسنپ‌بورس نمی‌ماند و به طور مستقیم به بخش مربوطه ارسال می‌شود. این مجموعه اعلام کرده در واقع سرویس اسنپ‌بورس صرفا به عنوان یک رابط کاربری نقش ایفا می کند و  امکان دسترسی آسان به سامانه سجام و بخش احراز هویت آن را فراهم می‌کند تا کاربران با استفاده از سوپراپلیکیشن اسنپ و بدون نیاز به نصب برنامه جدید بتوانند از خدمات مورد نیاز خود به راحتی استفاده کنند.

این روزها بازار بورس بسیار مورد توجه قرار گرفته و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر کشور و توصیه به کاهش ترددهای غیرضروری، مراجعه حضوری برای ثبت‌نام و احراز هویت می‌تواند سلامت افراد را با خطر جدی مواجه کند. حالا اما با کمک سرویس «بورس»، تمامی کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانند به راحتی مقدمات لازم برای ورود به بازار بورس را انجام دهند. همچنین همه مشمولان سهام عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند به راحتی پورتفوی خود را در اسنپ مشاهده کنند و به میزان دلخواه از دارایی خود را بفروشند.

سرویس اسنپ‌بورس به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی است و کاربران در صورت نیاز می‌توانند سوالات خود را از تیم پشتیبانی این سرویس بپرسند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند. این سرویس هم اکنون در اپلیکیشن جامع اسنپ قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • PersianCode
    PersianCode | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

    ? این بود یه زمانی از تاکسی شروع کرد؟

  • Reza12022
    Reza12022 | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    اسنپ برنده ؟؟!؟؟؟!؟!؟!؟ اسنپ شرکته ثبت شده قانونی هستش،،، پپسی برنده شرکت هم هستش،،،،

  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    ناظر محترم مملکت دقیقا کجایی
    اینجوری قانون رو زیر پا میزارن
    این کار رو کشورای دیگه میکردن یه جریمه ای میکردن تا جاش ۵ سال بسوزه
    از نظر قانونی غیر ممکنه یه شرکت از حیطه کاری خودش و مجوز هایی که داره این همه جهش کنه
    تاکسی چه ربطی به سهام و بورس داره
    فکر کردید شرکتایی مثل گوگل یا امازون و .. بلد نیستن از این کارا بکنن ؟
    بهتر از ما میتونن اما از نظر قانونی محدودن و از یه طرفم حق شرکت های تخصصی نوپا رو زیر پا میزارن

    • Amin@chy
      Amin@chy | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

      ببین اسنپ یه شرکت نیست یه برند هستش و تمام این شرکت های از برند اسنپ برای جلب اعتماد و تبلیغات استفاده میکنن و زیر مجموعه هستن اگر اینجوری باشه سامسونگ چرا کوآرتز کابینت تولید میکنه یا ساختمون میسازه یا کشتی یا تانک و هلی کوپتر خود آمازون توی کسب کار های زیادی سرمایه گذاری کرده سرویس پرایم به پشتیبانی از پول آمازون رقیب نتفیلیکس بنده خدا شده یا اپل چرا سرویس پرداخت داره و کارت اعتباری اپل کارت تولید میکنه کارت بانکی و آیفون چه ارتباطی دارن
      خود گوگل که زیر مجموعه یه هلدینگ به نام آلفابت هستش تو این شرکت داره رو اینترنت هوایی که شبیه پروژه استارلینک شرکت تحت مدیریت ماسک هست البته نه اونقدر ولی به هر حال زیاد هم عجیب نیست این اتفاقات به علاوه اینجا ایرانه باید عجیب تر هم باشه

    • Reza12022
      Reza12022 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

      چی میگی کجاییی

    • Reza12022
      Reza12022 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

      چه ربطی داره،،، سامسونگ که از آب میوه گیر تا کولر گازی تا چیپ رم می‌سازه ایراد نداره بعد این ایراد داره

مطالب پیشنهادی