ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورایزن با پرداخت ۶ میلیارد دلار بزرگترین اپراتور مجازی موبایل آمریکا را می‌خرد

چندین ماه پس از اذغام T-Mobile با اسپرینت، ورایزن از تصاحب بزرگترین اپراتور مجازی موبایل (MVNO) ایالات متحده آمریکا، «Tracfone» با مبلغ بیش از ۶ میلیارد دلار خبر داد. شرکت Tracfone برخلاف ورایزن به وسیله ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

چندین ماه پس از اذغام T-Mobile با اسپرینت، ورایزن از تصاحب بزرگترین اپراتور مجازی موبایل (MVNO) ایالات متحده آمریکا، «Tracfone» با مبلغ بیش از ۶ میلیارد دلار خبر داد.

شرکت Tracfone برخلاف ورایزن به وسیله شبکه‌های خود فعالیت نمی‌کند، بلکه از شبکه اپراتورهای دیگر با پرداخت پول استفاده می‌کند. چندین اپراتور مجازی موبایل مانند «گوگل Fi» در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کنند، با این حال Tracfone بزرگترین آن‌ها محسوب می‌شود.

این کمپانی دارای ۲۱ میلیون مشترک بوده که توسط برندهای Net10 Wireless ،Walmart FamilyMobile ،SafeLink Wireless Clearway ،Total Wireless ،SimpleMobile ،StraightTalk و PagePlus به آن‌ها خدمات می‌دهد.

ورایزن وظیفه تامین خدمات ۱۳ میلیون کاربر Tracfone‌ را به همراه مشتریان خود برعهده دارد. طبق قرارداد جدید، این اپراتور همچنان به سرویس‌دهی به کاربران کنونی با درآمد کم شامل سرویس «Lifeline» آن ادامه می‌دهد. در این سرویس به کاربران گوشی‌های رایگان و همچنین مکالمات رایگان داده می‌شود. طرح‌های بدون قرارداد StraightTalk نیز پابرجا خواهند ماند.

ورایزن

ورایزن درباره این قرار اعلام کرده:

«برندهای Tracfone یک پلتفرم برای رشد و نوآوری با حمایت ورایزن برای قشر کم درآمد خلق کرده‌اند. ما به ارائه سرویس Lifeline از طریق Tracfone ادامه می‌دهیم و همچنین برندهای اصلی، محصولات و کانال‌های توزیع شامل StraighTalK را گسترش می‌دهیم.»

ارزش این قرارداد بیش از ۶ میلیارد دلار است که ورایزن ۳.۱۲۵ میلیارد دلار پول نقد به سهامداران پرداخت می‌کند و همچنین ۳.۱۲۵ میلیارد دلار به آن‌ها سهم مشترک می‌دهد. این احتمال وجود دارد که Tracfone‌ با توجه به عملکرد خود، ۶۵۰ میلیون دلار دیگر نیز دریافت کند. این قرارداد تا نیمه دوم سال آینده میلادی نهایی خواهد شد.

ورایزن با این خرید باید با اپراتور جدید ناشی از ادغام T-Mobile و اسپرینت رقابت کند. این دو اپراتور موبایل اوایل سال جاری میلادی پس از دو سال، ادغام خود را نهایی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی