ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفیس Duo از تست مقاومت جان سالم به در برد [تماشا کنید]

اخیرا عملکرد گوشی منحصر به فرد مایکروسافت با دو نمایشگر، سرفیس Duo که به تازگی وارد بازار شده در تست مقاومت مورد بررسی قرار گرفته است. سرفیس Duo یک گوشی گران قیمت است و احتمالا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

اخیرا عملکرد گوشی منحصر به فرد مایکروسافت با دو نمایشگر، سرفیس Duo که به تازگی وارد بازار شده در تست مقاومت مورد بررسی قرار گرفته است.

سرفیس Duo یک گوشی گران قیمت است و احتمالا خریداران زیادی در بازار نخواهد داشت، با این حال نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. به تازگی کانال یوتیوبی «JerryRigEverything» ویدیوی تست مقاومت سرفیس Duo مایکروسافت را منتشر کرده است.

در حالی که تست خط و خش روی نمایشگر به علت استفاده از محافظ گوریلا گلس ۵ نتیجه قابل پیش بینی دارد و در سطح ۷ شاهد شیارهای عمیقی روی آن‌ها هستیم، در زمینه خم شدن با نتیجه تقریبا غیرقابل انتظاری روبه‌رو می‌شویم.

سرفیس Duo نسبت به گوشی‌های تاشو موجود در بازار عملکرد بهتری در زمینه خم شدن از خود نشان می‌دهد. سرفیس در این تست خم می‌شود، اما نمی‌شکند. نکته قابل توجه این است که محصول جدید مایکروسافت از فریم پلاستیکی بهره می‌برد.

با وجود چنین فریمی، لولای فلزی برای نگهداری دو نمایشگر این گوشی هوشمند اندروید عملکرد بسیار خوبی دارد و بسیار محکم است. در حالی که تست مقاومت سرفیس Duo از عملکرد مناسب این دستگاه خبر می‌دهد، همچنان آزمایش چنین موضوعی منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که تعمیرپذیری بسیار پایینی دارد.

نزدیک به یک ماه پیش شاهد اعلام رسمی مشخصات و قیمت سرفیس Duo از سوی مایکروسافت بودیم. این گوشی هوشمند از دو صفحه نمایش ۵.۶ اینچی OLED بهره می‌برد که در مجموع یک فضای کاری ۸.۱ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی دارد که می‌توان از آن به عنوان دوربین اصلی و سلفی استفاده کرد.

این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با وجود پردازنده قدیمی و همچنین عدم پشتیبانی از شبکه 5G، مایکروسافت قیمت پایه ۱۳۹۹ دلاری را برای آن درنظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mikelestan
    mikelestan | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    با پولی مایکروسافت میخاد برای این گوشی با اون حاشیه؟ بدون دوربین؟ بدون امکانات خاصی؟ اون گوشی الجی که همه امکانات داره با دو نمایشگر اینو قورت میده این حتی نمی تونی باهاش تماس بگیری کارایی خاصیم نداره اگه ویندوز روش بود ی چیزی واقعا چطوری میشه باهاش عکس گرفت؟ رمم نمیخوره ؟ یدونه سیم کارت؟ 1400 دلار احمقانه محصول سال 2020

  • dastan
    dastan | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    چطور دلش میاد؟ من با هر خطی که میندازه دلم ریش میشه! کلی فحش بهش میدم?

مطالب پیشنهادی