ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

گزارش ویدیویی: آیا خودروهای پرنده به راحتی فراگیر می‌شوند؟

شاید در شرایط سخت فعلی کشورمان، سخن گفتن از خودروهای پرنده کمی عجیب باشد، اما واقعیت این است که پس از واقعی شدن رویای خودروهای برقی و خودران، حالا صنعت خودروسازی می رود تا با ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

شاید در شرایط سخت فعلی کشورمان، سخن گفتن از خودروهای پرنده کمی عجیب باشد، اما واقعیت این است که پس از واقعی شدن رویای خودروهای برقی و خودران، حالا صنعت خودروسازی می رود تا با پدیده ای کاملا تازه مواجه شود، خودروهای پرنده که می توانند آینده حمل و نقل را در جهان متحول کنند.

بی شک اختراع هواپیما دستاورد بزرگی برای بشر محسوب می شود اما واقعیت این است که رویای پروازهنوز به شکل کامل محقق نشده است چرا که هواپیما در مقایسه با یک خودرو پرنده، عملکردی شبیه به اتوبوس بین شهری را در مقایسه با خودروهای معمولی ایفا می کند، بنابراین بی هیچ شک و تردید رویای پرواز بشر با فراگیر شدن خودروهای پرنده می تواند به شکل کاملتری تبدیل به واقعیت شود.

از سوی دیگر پیشرفت فناوری طی سالهای اخیر نیز باعث شده تا تولید خودروهای پرنده مجهز به موتورهای برقی از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد، امری که پیش از این با توجه به پیچیدگی فنی موتورهای احتراق داخلی عملا نشدنی به نظر می رسید.

با این حساب از یک سو با توجه به ترافیک سنگین شهرها و سختی تردد، عطش شدیدی نسبت به استفاده از خودروهای پرنده وجود دارد و از سوی دیگر نیز به نظر می رسد که تکنولوژی حالا در مرزهای تحقق بخشیدن به این رویای دیرینه قرار گرفته است، اما در کمال تعجب باید گفت که مشکلات بسیار بزرگی همچنان در مسیر فراگیر شدن خودروهای پرنده وجود دارند که در این ویدیو قصد داریم تا به برخی از آن ها بپردازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹

    عقل ایلان که اینقدر نمی‌کشه که همینطور جاده داریم، خطوط هوایی داریم، هرجایی نمیرن و مسیر های مشخص حرکت می کنند

مطالب پیشنهادی