ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سفارش 450 هزار عدد پمپ حرارتی برای تسلا مدل 3؛ خودروساز آمریکایی به دنبال تصرف بازار چین

طبق شایعاتی که پیرامون تولیدات سایت تولیدی تسلا در شانگهای چین منتشر شده این شرکت به تولید کننده پمپ حرارتی در نانجینگ، سفارش جدید 450 هزار عددی داده است و این سفارشات از ماه آگوست ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

طبق شایعاتی که پیرامون تولیدات سایت تولیدی تسلا در شانگهای چین منتشر شده این شرکت به تولید کننده پمپ حرارتی در نانجینگ، سفارش جدید 450 هزار عددی داده است و این سفارشات از ماه آگوست سال جاری در اختیار سایت تولیدی تسلا قرار گرفته است.

در این عکس می توان محل استقرار پمپ حرارتی جدید را مشاهده کرد

برای اولین بار شرکت Aotecar به عنوان تولید کننده پمپ‌های مذکور از این سفارش پرده برداری کرده بود. البته Aotecar اشاره‌ای به نام تسلا نکرده و به ذکر عبارت یک خودروساز برقی آمریکایی بسنده کرده بود.

در واقع تسلا با هدف هجوم به بازار خودروی چین، چنین سفارش سنگینی را به Aotecar داده است زیرا ارزان قیمت ترین محصول این شرکت یعنی تسلا مدل 3 طرفداران بیشماری در بازار چین دارد.

تسلا مدل 3

قرار است هر سال تعداد 200 هزار پمپ حرارتی تسلا مدل 3 تحویل سایت تولیدی این شرکت در شانگهای شود.

پیش از این تسلا از پمپ‌های حرارتی فوق الذکر در مدل 3 های تولیدی کشور چین استفاده نمی کرد و تنها در محصول جدید این شرکت یعنی تسلا مدل Y از آن ها استفاده می‌شد. حال به نظر می‌رسد که تسلا مدل 3 های تولیدی سایت شانگهای از این به بعد مجهز به پمپ‌های حرارتی مشابه با تسلا مدل Y خواهد شد.

ممکن است تسلا با تولید این تعداد دستگاه مدل 3 به دنبال صادر کردن این خودرو به دیگر کشورهای آسیایی و شاید حتی بازار اروپا باشد.

model-3-track-mode-release-Opt

همچنین تسلا برای مدل Y نیز 200 هزار پمپ حرارتی اختصاصی سفارش داده است. این محصول در سایت شانگهای تولیدی تسلا عرضه خواهد شد.

پمپ‌های حرارتی در خودروهای برقی برای گرمایش و سرمایش خودرو استفاده می‌شوند. این تنها تغییر در تسلا مدل 3 تولیدی سایت شانگهای نخواهد بود و این شرکت قصد دارد تا تغییرات دیگری همچون استفاده از شیشه های دو لایه، بالابر برقی صندوق عقب، چراغ جلو و عقب با طراحی جدید، فرمان و کنسول مرکزی جدیدی را نیز به تسلا مدل 3 تولید شده در سایت شانگهای چین اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی