ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک از احتمال تولید سالانه ۲۰ میلیون خودرو برقی تا پیش از ۲۰۳۰ خبر داد

مدیرعامل تسلا از تولید سالانه ۲۰ میلیون خودرو برقی تا پیش از ۲۰۳۰ خبر داد که تقریباً ۵۰ برابر بیشتر از آمار تولید این خودروساز در سال ۲۰۱۹ است. «ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا روز دوشنبه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

مدیرعامل تسلا از تولید سالانه ۲۰ میلیون خودرو برقی تا پیش از ۲۰۳۰ خبر داد که تقریباً ۵۰ برابر بیشتر از آمار تولید این خودروساز در سال ۲۰۱۹ است.

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا روز دوشنبه با انتشار توییت جدیدی گفت تسلا «احتمالاً» تا پیش از سال ۲۰۳۰ موفق به تولید سالانه ۲۰ میلیون اتومبیل برقی خواهد شد. ماسک اضافه کرد که تسلا برای دستیابی به چنین آمار قابل توجهی به «پیاده‌سازی بی‌نقص» نیازمند خواهد بود.

تسلا سال ۲۰۱۹ حدود ۳۶۵ هزار خودروی برقی تولید کرد و اگر بتواند به آمار بسیار بلندپروازانه ۲۰ میلیون خودرو در سال دست یابد، به معنی جهش بیش از ۵۰ برابری خواهد بود. این خودروساز در سه ماهه آخر ۲۰۱۹ به رکورد تولید تقریباً ۱۱۲ هزار خودرو دست یافت.

طبق برآوردهای ماسک، در طول هفت سال آینده سالانه بیش از ۳۰ میلیون خودرو برقی جدید روانه بازار خواهند شد. ماسک در ادامه توییت خود نوشت که دستیابی بازار به این آمار در پنج سال «ممکن اما غیرمحتمل» است. ماسک هفته گذشته در ایمیلی به تمام کارکنان تسلا گفت که اگر آن‌ها نهایت تلاش خود را بکنند این شرکت می‌تواند در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ رکورد جدیدی در زمینه فروش خودرو بر جای بگذارد.

مردم تمایل کمتری به خرید خودرو در دوران کرونا نشان داده‌اند. این عامل سبب کاهش ۱۵ درصدی فروش خودروهای تسلا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ در مقایسه با نیمه دوم ۲۰۱۹ شد. حال این شرکت برای ثبت رکورد جدید باید فروش خودروهایش را بیش از ۲۰ هزار دستگاه در مقایسه با سه ماهه قبلی افزایش دهد.

ماسک چند روز قبل در رویداد Battery Day از سلول باتری جدید رونمایی کرد که هزینه تولید باتری را پایین آورده و قدرت خودروهای این شرکت را افزایش می‌دهد. البته ماسک افزود که این باتری تا سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه نخواهد رسید. او همچنین از معرفی یک خودروی تماماً خودران با قیمت ۲۵ هزار دلار در سه سال آینده خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Milad Salehi
    Milad Salehi | ۷ مهر ۱۳۹۹

    متاسفانه کاری کردن که ی خودرو ۲۵ هزار دلاری بشه لوکس و آرزو

مطالب پیشنهادی