ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

دونالد ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند

دونالد ترامپ دقایقی قبل با انتشار یک توییت از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا خود و همسرش خبر داد. ترامپ شب گذشته و درپی ابتلای «هوپ هیکس»، دستیار ریاست جمهوری اعلام کرد که او و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵

دونالد ترامپ دقایقی قبل با انتشار یک توییت از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا خود و همسرش خبر داد.

ترامپ شب گذشته و درپی ابتلای «هوپ هیکس»، دستیار ریاست جمهوری اعلام کرد که او و «ملانیا ترامپ» تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات خود را قرنطینه خواهند کرد با این حال ساعاتی بعد در توییترش اعلام کرد که نتیجه آزمایشات او و همسرش نیز مثبت شده است:

«امشب نتیجه آزمایش کووید-۱۹ من و بانوی اول مثبت شد. ما قرنطینه و روند بهبودی را به سرعت شروع خواهیم و در کنار هم آنرا پشت سر می‌گذاریم.»

«هوپ هینکس» از دستیاران نزدیک ترامپ است که در بسیاری از سفرها از جمله مناظره انتخاباتی اخیر با جو بایدن و گردهمایی انتخاباتی پس از آن همراه رییس جمهور بوده است.

پزشک کاخ سفید در پی انتشار این خبر تاکید کرد که رییس جمهور از نظر سلامتی شرایط خوبی دارد و به اجرای مسئولیت‌های خود ادامه خواهد. ترامپ و ملانیا قرار است دوره قرنطینه خود را در کاخ سفید سپری کنند.

ترامپ نخستین رهبر یک کشور نیست که به کووید-۱۹ مبتلا می‌شود. پیش از این نخست وزیر بریتانیا و روسای جمهور برزیل و هندوراس نیز تجربه مشابهی داشته‌اند با این حال ترامپ در حالی به کرونا مبتلا شده که تنها یک ماه به انتخابات باقی مانده و رقابت‌ وی با جو بایدن ،نامزد دموکرات‌ها به اوج خود رسیده است.

مشخص نیست بیماری رییس جمهور آمریکا روی روند انتخابات چه نتیجه‌ای خواهد داشت اما سوءمدیریت بحران کرونا در آمریکا یکی از انتقادهای اصلی کمپین بایدن از ترامپ بوده و آنها معتقدند مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی بر اثر این ویروس که برابر با ۲۰ درصد کل آمار قربانیان است، ناشی از مدیریت نادرست بحران بوده است. ترامپ در آخرین مناظره با بایدن هم با دستکم گرفتن لزوم استفاده از ماسک تاکید کرده بود که هر وقت نیاز باشد از ماسک استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • pylordvader
    pylordvader | ۱۴ مهر ۱۳۹۹

    فساد 400 میلیارد دلاری
    قتل عام 200 هزار امریکایی بیگناه
    جنایت شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی
    تحریم و فشار بر ملت مومن ایران

    اینها گوشه ای از جنایات هویج قمار باز است و بزودی به خاطر این کار ها در جهنم در اسفل سافلین مجازات خواهد شد

  • pylordvader
    pylordvader | ۱۴ مهر ۱۳۹۹

    بزودی در حالیکه سردار شهید سلیمانی بر روی اعراف ایستاده است به فرعون زمانه ترامپ نگاه می کند که چگونه نمرود و ریگان از پای را به قعر جهنم می کشند و ترامپ زجه زنان یاری می خواهد و مومنین به او می گویند ایا به یاد داری که ظالم بودی و مومنین را از راه حق باز می داشتی این است عذاب ظالمین

    كَدَأْبِ آلِ فِرْعَوْنَ وَالَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ كَذَّبُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ فَأَهْلَكْنَاهُمْ بِذُنُوبِهِمْ وَأَغْرَقْنَا آلَ فِرْعَوْنَ وَكُلٌّ كَانُوا ظَالِمِينَ

  • pylordvader
    pylordvader | ۱۴ مهر ۱۳۹۹

    اخر هفته ترامپ رفته پیش نمرود و فرعون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی