ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بریدگی نمایشگر تا دو نسل دیگر از آیفون حذف نمی‌شود

اپل با معرفی آیفون X بریدگی چارگوش نمایشگر را در موبایل‌ها باب کرد؛ ویژگی نه چندان محبوبی که ظاهرا به این زودی‌ها از آیفون حذف نخواهد شد. در فاصله کمتر از یک هفته مانده به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰

اپل با معرفی آیفون X بریدگی چارگوش نمایشگر را در موبایل‌ها باب کرد؛ ویژگی نه چندان محبوبی که ظاهرا به این زودی‌ها از آیفون حذف نخواهد شد.

در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی سری آیفون۱۲ افشاگران دنیای فناوری اطلاعاتی را در مورد آیفون ۱۳ منتشر کرده‌اند که از باقی ماندن ناچ نه چندان محبوب نمایشگر خبر می‌دهد؛ هرچند ظاهرا قرار است از عرض آن کمی کاسته شود.

با توجه به تصاویر، رندرها و دیگر خبرهایی که از آیفون ۱۲ منتشر شده تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که بریدگی نمایشگر در تمامی مدل‌های این سری به قوت خود باقی خواهد ماند. حالا «Ice universe» از افشاگرهای شناخته شده در توییتر مدعی شده که آیفون ۱۳ نیز این ویژگی را به ارث خواهد برد.

آنطور که Ice universe می‌گوید اپل به جای اینکه سراغ روش‌هایی مثل دوربین زیر نمایشگر، بریدگی قطره‌ای یا ایجاد حفره‌ در پنل برود، تصمیم گرفته ناچ چارگوش را حفظ کرده اما از آن عرض آن به شکل قابل توجهی بکاهد. در واقع به نظر می‌رسد اپل تا زمانی که روش تعبیه دروبین زیر نمایشگر به بلوغ نرسیده، از این روش دست نخواهد کشید و علاقه‌ای ندارد طراحی فعلی را که کاربرانش به آن خو گرفته‌اند، به خاطر راهکارهای موقت تغییر دهد.

از دیگر گمانه‌زنی‌‌ها درباره آیفون ۱۳ می‌توان به گزارش افشاگر دیگری به نام «راس یانگ» اشاره کرد. وی مدعی شده که سری آیفون ۱۳ شامل ۴ دستگاه می‌شود که همگی آنها با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED از راه می‌رسند. ارزانترین نسخه این سری با پسوند مینی از نمایشگر ۵.۴ اینچی بهره می‌برد، مدل استاندارد دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود و نسخه‌های پرو و پرو مکس نیز به ترتیب به صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی مجهز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی