ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوم پاد مینی اپل با قیمتی ارزان‌تر از قبل معرفی شد

اپل در رویداد «Hi, Speed» در کنار آیفون ۱۲ مدل جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را معرفی کرد. هوم پاد مینی نسخه‌ای جمع و جور و ارزان قیمت‌تر از نسل قبلی است که بر خلاف ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۶

اپل در رویداد «Hi, Speed» در کنار آیفون ۱۲ مدل جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را معرفی کرد. هوم پاد مینی نسخه‌ای جمع و جور و ارزان قیمت‌تر از نسل قبلی است که بر خلاف مدل قبلی، ظاهری کره‌ای شکل دارد.

هوم پاد مینی هم مشابه برادر بزرگ‌تر خود بدنه‌ای پارچه‌ای دارد که بسته به مدل می‌تواند مشکی یا سفید باشد. در بالای اسپیکر هم یک نمایشگر قرار گرفته که خبر از فعالیت دستیار صوتی سیری می‌دهد. هوم پاد مینی به چیپست اپل S5 مجهز شده که به گفته اپل با کمک مدل‌های محاسباتی، ۱۸۰ بار در هر ثانیه موسیقی پخش شده را پردازش شده و تنظیم می‌شود.

علاوه بر این اگر چند اسپیکر هوم پاد مینی داشته باشید به سادگی می‌توانید آنها را همگام کنید تا در کنار هم آهنگ مورد علاقه شما را پخش کنند. جالب این که اگر اسپیکرها در یک اتاق باشند به طور هوشمند به حالت جفت شدن استریو می‌روند تا از صدای پخش شده لذت بیشتری ببرید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به هوم پاد مینی اضافه شده امکان کارکرد به عنوان یک هاب مرکزی برای تشخیص مکان دقیق اپل واچ سری ۶ و آیفون با کمک الترا واید باند است. هوم پاد همچنین می‌تواند نقش یک هاب مرکزی برای کنترل دستگاه‌های سازگار با هوم‌کیت را داشته باشد تا کاربران به سادگی بتوانند نور چراغ‌ها یا در بازکن‌ها را حتی در زمانی که در منزل نیستند کنترل کنند. علاوه بر این امکان خودکار سازی فعالیت‌ها به لطف اپ هوم وجود دارد.

از امکانات مهم دیگر، «اینترکام» است که به افراد در اتاق‌های مختلف یک خانه امکان برقراری ارتباط صوتی با یکدیگر را می‌دهد و در عین حال کاربران آیفون، آیپد و اپل واچ هم می‌توانند به این پیام‌های صوتی دسترسی داشته باشند.

اپل همچنین پیش از این وعده پشتیبانی از سرویس‌های استریم موسیقی از جمله پاندورا، آمازون موزیک و iHeartRadio را داده بود اما همچنان خبری از پشتیبانی از اسپاتیفای در اسپیکر هوشمند این کمپانی نیست.

اسپیکر هوم پاد اپل در زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری خورده بود و به همین دلیل بسیار گران‌تر از آمازون اکو یا گوگل هوم به حساب می‌آمد. حالا قیمت هوم پاد قبلی کاهش یافته و به ۱۹۹ دلار رسیده که البته همچنان گران به حساب می‌آید. هوم پاد مینی اما با ۹۹ دلار قیمت احتمالا به خانه‌های بیشتری راه خواهد یافت. پیش فروش اسپیکر هوشمند جدید از ۱۶ آبان ماه شروع می‌شود و از ۲۶ آبان هم به دست کاربران می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی