ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه انیمیشن سازی
نرم افزار و اپلیکیشن

انیمیشن سازی با اپلیکیشن Flipaclip؛ به رؤیاهایت جان ببخش

تمام هدف این برنامه انیمیشن سازی این است که بگوید ساخت انیمیشن از همان ابتدای کار، نیازمند تجهیزات پیشرفته نیست. Flipaclip که در این مقاله با امکاناتش آشنا می‌شوید جاییست که مبتدی‌های علاقه‌مند می‌توانند نخستین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

تمام هدف این برنامه انیمیشن سازی این است که بگوید ساخت انیمیشن از همان ابتدای کار، نیازمند تجهیزات پیشرفته نیست. Flipaclip که در این مقاله با امکاناتش آشنا می‌شوید جاییست که مبتدی‌های علاقه‌مند می‌توانند نخستین گام‌های انیمیشن‌ سازی خود را بردارند و حرفه‌ای‌های کارکشته، اتودهایشان را خیلی راحت در آن بزنند.

اپلیکیشن Flipaclip برای iOS و اندروید منتشر شده و با بیش از 10 میلیون نصب فعال، در حال حاضر در لیست Editor's Choice گوگل پلی قرار دارد. دلیل این استقبال عالی رابط کاربری فوق‌العاده این اپ و آزادی عملی بوده که برای جان بخشیدن به نقاشی‌ها در اختیارتان می‌گذارد.

برنامه انیمیشن سازی

پیش از پرداختن به قابلیت‌ها باید به شما بگویم که برای کار در Flipaclip باید نقاش نسبتا خوبی باشید. مبنای کار این اپ، پرداختن به لایه‌ها و ترکیب و روی هم گذاشتن آن‌هاست. در نسخه رایگان می‌توانید تا 3 لایه پیش بروید (که رقم کمی است و یکی از بزرگترین انتقادات وارده به اپ هم همین است)، اما با استفاده از نسخه Pro این لایه‌ها می‌توانند تا عدد 10 هم پیش بروند که برای یک اپلیکیشن موبایل نیمه‌-حرفه‌ای آمار و ارقام بسیار خوبی به شمار می‌آید.

Flipaclip یک برنامه انیمیشن سازی دوبعدی است و برای طرح‌های ساده عالی ظاهر می‌شود. با در اختیار داشتن یک تایم‌لاین، می‌توانید فریم به فریم حرکت کاراکتر یا منظره‌ای که می‌کشید را کنار هم بچینید و خیلی راحت به خروجی تبدیل کنید. اپلیکیشن خروجی‌هایی با حداکثر ابعاد 1920x1920 پیکسل تحویلتان می‌دهد که قابل قبول به حساب می‌آید.

به عنوان یک اپلیکیشن طراحی و نقاشی، همیشه تعدادی از کاربران از تنوع کم براش‌های فلیپاکلیپ ناراضی بوده‌اند اما در آپدیت‌های اخیر اپ تنوع قلم‌ها به سطح نسبتا رضایت‌بخشی رسیده. این موضوع در کنار پشتیبانی خوب اپ از استایلوس و S Pen سامسونگ و SonarPen و حساسیت اپ به فشار باعث شده که نتیجه نهایی بتواند رضایت‌تان را جلب کند.

برنامه انیمیشن سازی

اما یک انیمیشن بدون صدا چقدر می‌تواند جذاب باشد؟ فلیپاکلیپ برای این که انیمیشن‌های خشک و خالی نسازید امکان دوبله مستقیم یا وارد کردن موزیک و افکت‌های صوتی را هم برایتان فراهم کرده که بتوانید یک اثر جمع و جور صوتی-تصویری خوب با آن بسازید.

فرمت خروجی‌های فلیپاکلیپ MPG و GIF هستند و خوشبختانه اپلیکیشن از فایل‌های PNG شفاف (بدون بک‌گراند) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. اگر هم اهل رقابت هستید، باید بدانید که هر از گاهی فلیپاکلیپ مسابقات طراحی انیمیشن هم برگزار می‌کند که جوایز بسیار وسوسه‌برانگیزی هم دارند.

در مجموع اگر علاقه‌مند به طراحی انیمیشن و انیمه هستید و به دنبال اپی می‌گردید که بتوانید ایده‌هایتان را خیلی سریع و بی‌دردسر رویش پیاده‌سازی کنید، Flipaclip جزو بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به سراغش بروید. اپلیکیشن برای iOS و اندروید منتشر شده که حتما توصیه می‌کنیم از همان اول کار به سراغ نسخه Pro بروید.

FlipaClip: Cartoon Animation

FlipaClip: Cartoon Animation

سازنده: Visual Blasters LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 / 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی