ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی احتمالی اولین مک با پردازنده ARM و هدفون ایرپادز استودیو مشخص شد

اپل  به تازگی دو رویداد آنلاین، یکی برای معرفی اپل واچ و آیپد و دیگری برای معرفی آیفون 12برگزار کرده و ظاهرا رویداد سومی هم برای معرفی مک مجهز به پردازنده مبتنی بر ARM در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

اپل  به تازگی دو رویداد آنلاین، یکی برای معرفی اپل واچ و آیپد و دیگری برای معرفی آیفون 12برگزار کرده و ظاهرا رویداد سومی هم برای معرفی مک مجهز به پردازنده مبتنی بر ARM در راه است.

«جان پروسر» از افشاگران معروف ادعا می‌‌کند که اپل قصد دارد رویداد ویژه‌ای در تاریخ 27 آبان‌ماه (17 نوامبر) برگزار کند. به نظر می‌رسد که رویداد بعدی اپل شاهد رونمایی از مدل‌های جدید مک از جمله اولین کامپیوتر مک با تراشه سیلیکونی موسوم به «Apple Silicon Mac»  به جای پردازند‌ه اینتل خواهیم بود.

پروسر اعلام کرد که احتمالا اپل یک هفته قبل از 10 نوامبر این خبر را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد. کوپرتینویی‌ها همین رویکرد را در مورد رویدادهای ماه اکتبر نیز در پیش گرفتند.

مشخص نیست آیا اپل در رویداد آبان‌ماه محصولات دیگری رونمایی خواهد کرد یا خیر. البته جان پروسر اعلام کرد که اپل ماه آینده ایرتگ‌های خود را رونمایی خواهد کرد. با این وجود ممکن است معرفی هدفون ایرپادز استودیو تا اسفند سال جاری (ماه مارس 2021) به تعویق بیفتد.

اپل در جریان کنفرانس جهانی موبایل (WWDC 2020) اعلام کرد که کامپیوترهای مک از این پس با پردازنده‌های سیلیکونی اپل به جای پردازنده‌های اینتل به بازار عرضه خواهند شد. پردازنده‌ جدید اپل مبتنی بر معماری ARM طراحی شده‌اند. درنتیجه  شباهت زیادی به تراشه‌های مورد استفاده در آیفون و آیپد دارند.

باید ببینیم درنهایت اپل چه برنامه‌ای برای معرفی کامپیوترهای مک و همچنین ایرتگ‌های خود دارد. همه گیری کرونا باعث شده که رویدادهای اپل به صورت آنلاین برگزار شوند. رویداد بعدی نیز که به نظر می‌رسد اواخر آبان‌ماه برگزار خواهد شد، به صورت آنلاین خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی