ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

XCOM2
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ از فصل جدید کال آف دیوتی تا حمله‌ی آدم فضایی‌ها

در هفت سنگ این هفته به اندازه کافی حرف برای گفتن داریم که از هر مقدمه‌ای بگذریم و مستقیم به سراغ اخبار برویم. اول با کال آف دیوتی موبایل شروع می‌کنیم که با فرا رسیدن سالگرد ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

در هفت سنگ این هفته به اندازه کافی حرف برای گفتن داریم که از هر مقدمه‌ای بگذریم و مستقیم به سراغ اخبار برویم. اول با کال آف دیوتی موبایل شروع می‌کنیم که با فرا رسیدن سالگرد انتشار و آغاز فصل یازده بازی بازیکنانش را با یک آپدیت جدید خوشحال کرد. در جزئیات آپدیت جدید آمده که پایین‌ترین سطح XP کارت به کلی از بازی حذف شده و به مناسبت سالگرد انتشار هم قیمت‌ها کاهش پیدا کرده.

Battle Pass جدید هم از دیروز در دسترس قرار گرفته که شامل بلوپرینت و طراحی جدید برای سربازهاست. اما مهم‌ترین بخش آپدیت مربوط به حالت جدیدی است که به بازی اضافه شده و Cranked Mode نام دارد.این حالت جدید فقط یک قانون دارد: بجنگ یا بمیر! در این بخش یک تایمر شمارش معکوس تعبیه شده که با پایان آن شما هم می‌میرید و فقط با کشتن بقیه یا به اصطلاح «کیل گرفتن» می‌توانید مدت آن را زیاد کنید.

call of duty anniversary

دومین خبر این هفته آپدیت جدید بازی محبوب و پرطرفدار Dead by Daylight است که در کمتر از شش‌ماه به ده میلیون دانلود رسیده و حالا برای جشن گرفتن این موفقیت سازندگان بازی اعلام کردند که یک آپدیت گرافیکی جدید در راه است. طبق خبرها در آپدیت جدید چند ویژگی بصری و کاربردی هم به شخصیت‌های محبوب Cannibal و Hillbilly اضافه خواهد شد.

dead by daylight

Marvel Contest of Champions هم که یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای طرفداران مارول است در این هفته اعلام کرد که یک کاراکتر جدید به بازی اضافه خواهد شد و باید به زودی منتظر حضور «شیطان سرخ» یا همان Red Goblin باشیم. طبق داستان‌های مارول،‌ وقتی که نورمن آزبورن یا همان شیطان سبز فیلم مرد عنکبوتی از اسپایدرمن شکست خورد تصمیم گرفت از شخصیت ونوم کمک بخواهد تا قدرتش را پس بگیرد و بعد به شیطان سرخ تبدیل شد که یکی از قدرتمندترین اهریمن‌هاست.

marvel contest of champions

کمپانی Super Planet هم بازی SwordMaster Story را به صورت جهانی عرضه کرد. بازی با کاراکترهای متنوع، طراحی انیمه‌ای و گیم‌پلی روانش پتانسیل بالایی دارد اما به نظر می‌رسد این روزها که Genshin Impact بازار داغی دارد و تمام توجه‌ها را به خود معطوف کرده، زمان خیلی مناسبی برای انتشار این بازی نباشد.

حالا که حرف از گنشین ایمپکت شد بد نیست به این هم اشاره کنیم که این بازی در کم‌تر از یک ماه و با 60 میلیون دلار سود به دومین بازی موبایل سودآور تبدیل شده و احتمالا به زودی به عنوان سودآور ترین بازی موبایل دست پیدا می‌کند چون فقط 4 میلیون دلار با رقیب خود یعنی Honor of Kings ساخته Tencent فاصله دارد. اگر هنوز با این بازی آشنا نیستید بد نیست نگاهی به «معرفی بازی Genshin Impact؛ بهتر از افسانه زلدا؟» داشته باشید.

SwordMaster story

XCOM2 یکی از برترین بازی‌های سبک استراتژیک است که در انحصار کنسول و رایانه‌های شخصی بود و گفته شده که تا سال آینده در  دسترس بازیکنان موبایل هم قرار می‌گیرد. در XCOM2 موجودات فضایی دشمنان شما هستند اما دیگر خبری از مقاومت برای جلوگیری از اشغال زمین نیست،‌ کره‌ی خاکی بیست سال پیش تسخیر شده و شما به عنوان یکی از افسران سازمان XCOM باید بقیه افسران را به گروه خودتان اضافه کنید و داستان بازی را تا انتها پیش ببرید.

XCOM2

Project Cars GO که تصمیم گرفته دوباره به میدان برگردد هم ‌اعلام کرد که اوایل آبان ماه اولین تست را به صورت بتای محدود برگزار می‌کند اما همچنان خبری از قیمت و زمان انتشار در دست نیست.

Before Dark

before dark

  • بازی آنلاین است

این روزها آنقدر پلتفرمر منتشر شده که شمار آن از دستمان در رفته اما در این میان هنوز هم برخی با گیم‌پلی جذاب، طراحی منحصر به فرد یا نوآوری‌های چشم‌گیر می‌توانند متفاوت‌تر از بقیه عمل کنند. با نگاهی به بازی Before Dark به نظر می‌رسد که کمپانی AHAKuo هم به این راز پی برده و یک بازی سرگرم‌کننده و البته سخت ارائه کرده.

Before Dark در یک جمله پلتفرمر نئونی است که طراحی ساده، جذاب و مراحل سختی دارد. در این بازی باید همیشه به یاد داشته باشید که زمان محدود است و اگر به خودتان نجنبید می‌میرید پس دور از دهن نیست که مجبور باشید آزمون و خطا کنید و هر مرحله را چندبار بگذرانید. خبر بد این است که بازی فقط برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده.

Before Dark

Before Dark

سازنده: AHAKuo قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 90 مگابایت زبان:

Hyperforma

Hyperforma

  • بازی آفلاین است

Hyperforma یک بازی پازلی جذاب است که حدود دو سال پیش اول برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد و بعد نسخه پریمیوم برای اندروید منتشر شد. این هفته بالاخره نسخه‌ی رایگان بازی هم برای بازیکنان اندرویدی منتشر شد.

در هر مرحله‌ یک ساختار جالب و پیچیده روبروی شماست که باید با چرخش و جابجایی اشیاء رنگارنگ داخل بازی به هسته‌ی آن برسید. هرچند در قالب جملات شاید خیلی برایتان جالب نباشد اما تجربه کردن راه‌حل‌ها واقعا فرآیند لدت‌بخشی است که نباید از دست بدهید.

Hyperforma

Hyperforma

سازنده: HeroCraft Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 232/237.1 مگابایت زبان:

Dark Forest: Lost Story

Dark Forest: Lost Story Creepy & Scary Horror Game

  • بازی آنلاین است

یک بازی جذاب دیگر از سازنده‌ی Dead by Daylight که باز هم به سراغ یک داستان ترسناک و رمزآلود رفته. مجموعه‌ای از ارواح و شیاطین که هم حسابی بازیکن را می‌ترسانند و هم فرصت فکر کردن خارج از چهارچوب همیشگی را برایتان مهیا می‌کنند.

در اوایل بازی با شخصیت مرموزی به اسم Baba Yaga آشنا می‌شوید که باید کمکش کنید غذا بخورد، بخوابد و یک توپ پشمالوی عجیب را به او بدهید اما داستان به همین‌جا ختم می‌شود و شما با چند یادداشت روبرو می‌شوید که نیمه‌تمام مانده و کاراکتر دیگری به اسم Slender Man`a تلاش می‌کند شما به بقیه‌ی یادداشت‌ها دست پیدا نکنید.

در طول بازی همیشه به فرضیه‌هایتان شک کنید چون این بازی آمده که به جنگ تفکر قالبی برود. کنترل‌های بازی کاملا روان هستند، موسیقی متن بازی مو را به تنتان سیخ می‌کند، گیم‌پلی بسیار جذاب است و آزادی زیادی به بازیکنان می‌دهد. متاسفانه هنوز خبری از نسخه iOS نیست اما احتمال دارد که به زودی منتشر شود.

Dark Forest: Lost Story

Dark Forest: Lost Story

سازنده: AGaming+ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 560 مگابایت زبان:

Laser Quest

laser quest

  • بازی آفلاین است

InfinityGames.io را همه به بازی‌های فکری خوش‌ساخت و محبوبش می‌شناسند و حالا با یک بازی جدید برگشته تا ذهن بازیکنان را به چالش بکشد. طراحی بازی بسیار شبیه به سایر بازی‌های این سازنده است و به نوعی می‌توان گفت که InfinityGames.io در طراحی پازل‌های مینیمال و جذاب صاحب‌سبک شده.

یک منبع لیزر در هر پازل وجود دارد که باید با استفاده از آینه ها آن را به محل درست هدایت کنید البته با توجه به سه بعدی بودن پازل‌ها کار کمی سخت است. مثل سایر بازی‌های این سازنده به موسیقی متن بازی هم توجه ویژه ای شده و استفاده از هندزفری می‌تواند تجربه‌ی شما را به عنوان بازیکن چند پله ارتقا دهد.

Laser Quest

Laser Quest

سازنده: InfinityGames.io قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 102/209.8 مگابایت زبان:

9th Dawn III RPG9th dawn - کال آف دیوتی

  • بازی آفلاین است

9th Dawn III: Shadow of Erthil یکی دیگر از بازی‌هایی است که این هفته با انتشارش حسابی سروصدا به پا کرد. 9th Dawn III یک بازی جهان‌باز است که بازیکنان در سیاهچال‌های آن به ماجراجویی می‌پردازند، گنج پیدا می‌کنند و با ۲۷۰ نوع هیولای مختلف روبرو می‌شوند که باید آن‌ها را رام کنند و در تیم خود به کار بگیرند.

شما می‌توانید شخصیت‌تان را به مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلف مسلح کنید، از آشپزی گرفته تا اسلحه‌سازی و ساخت طلسم. هم‌چنین در بازی یک سیستم جمع‌آوری کارت وجود دارد که در طی انجام چالش‌های مختلف این کارت‌ها را به دست می‌آورید و می‌توانید مجموعه‌ی خودتان را تکمیل کنید پس حواستان باشد که لوت یا همان غارت کردن سیاهچال‌ها به اندازه هیولاها اهمیت دارد.

9th Dawn III

9th Dawn III

سازنده: Valoware قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 142/604.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    این هفت سنگ واقعا خوب بود ای کاش همه هفت سنگ ها مثل این هفت سنگ پر از خبر های جذاب باشن

  • رضا
    رضا | ۲۵ مهر ۱۳۹۹

    خداااا بودین دمتون گرم

  • Erfan00725
    Erfan00725 | ۲۵ مهر ۱۳۹۹

    عالی بود هفت سنگ این هفته

مطالب پیشنهادی