ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت 40 آر اس پورشه دیزاین معرفی شد

هواوی در جریان رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری میت 40، از نسخه لوکس «میت 40 آر اس پورشه دیزاین» رونمایی کرد که از نظر طراحی تفاوت‌های چشمگیری با ۳ نسخه دیگر دارد. از بین تمامی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۲

هواوی در جریان رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری میت 40، از نسخه لوکس «میت 40 آر اس پورشه دیزاین» رونمایی کرد که از نظر طراحی تفاوت‌های چشمگیری با ۳ نسخه دیگر دارد.

از بین تمامی گوشی‌های معرفی شده این سری از جمله هواوی میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین پنج‌گانه و هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو، پورشه دیزاین تنها مدلی است که می‌تواند از تصویربرداری ویدیویی با کیفیت 8K پشتیبانی کند.

میت 40 آر اس پورشه دیزاین با نمایشگر 6.7 اینچی اولد +HDR10 و نرخ بروز رسانی 90 هرتز، بهره‌مندی از چیپست کرین 9000 با مودم 5G، پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP24، سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11 و بدون پشتیبانی از سرویس‌های گوگل به بازار عرضه می‌شود.

گوشی لوکس جدید مجهز به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بوده و از باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

در پنل پشتی دستگاه، پنج دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، تله فوتوی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4، پریسکوپی تله فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/4.4، فوق عریض 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/1.8 و حسگر تشخیص عمق سه بعدی ToF است.

در پنل جلویی گوشی نیز دوربین دوگانه سلفی شامل دوربین 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم  f/2.4 و حسگر تشخیص عمق سه بعدی ToF‌ است.

مدل پورشه دیزاین مجهز به سیستم کنترل ژست حرکتی با تکیه بر هوش مصنوعی و فناوری «EOD» است که تنها با نگاه کردن به گوشی، نمایشگر  را آنلاک می‌کند. گوشی هوشمند لوکس هواوی با استاندارد IP68‌ در برابر پاشش آب نیز مقاوم است.

میت 40 آر اس در رنگ‌های سفید سرامیکی، مشکی سرامیکی و رنگ دیگری به نام «Collector Edition» در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هواوی برای این مدل قیمت ۲۳۰۰ یورویی در نظر گرفته است.

هواوی در کنار رونمایی از گوشی هوشمند پورشه دیزاین، از ساعت هوشمند  «هواوی واچ جی‌ تی 2 پورشه دیزاین» که نسخه ویژه ساعت هوشمند GT 2 پرو است ، رونمایی کرد. بدنه و بند نسخه لوکس ساعت هوشمند هواوی از جنس تیتانیومی است.

نسخه پورشه دیزاین از نمایشگر 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بهره می‌برد و از بلوتوث 5.1، GPS، پشتیبانی می‌کند و مجهز به پایش ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون است. طول عمری باتری ساعت پورشه دیزاین 14 روز اعلام شده است.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه نسخه پورشه دیزاین، حالت گلف «Golf Mode» است که می‌تواند وضعیت بدن را حین بازی گلف تجزیه و تحلیل کند و نکاتی برای بهبود وضعیت‌ حرکات و چرخش‌های بدن کاربر حین بازی ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند پورشه دیزاین می‌توان به پشتیبانی از بیش از 100 تمرین ورزشی، پایش خواب، پایش وضعیت روحی و روانی اشاره کرد.

فشارسنج ارتفاع ساعت هوشمند نیز تغییر ناگهانی فشار هوا را تشخیص می‌دهد و هشدارهای لازم را به کاربر ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند جدید هواوی نسخه پورشه دیزاین با قیمت 695 یورو در اروپا عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱ آبان ۱۳۹۹

    بی نظیره دمش گرم هواوی ???

  • Mohamadreza_u9000
    Mohamadreza_u9000 | ۱ آبان ۱۳۹۹

    رنگ سفید این گوشی خیلی به دلم نشست❤

مطالب پیشنهادی