ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین پنج‌گانه معرفی شد

امروز در مراسمی از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی شد که یکی از قدرتمندترین آن‌ها، هواوی میت ۴۰ پرو پلاس نام دارد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. هواوی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ گوشی‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۲

امروز در مراسمی از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی شد که یکی از قدرتمندترین آن‌ها، هواوی میت ۴۰ پرو پلاس نام دارد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد.

هواوی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ گوشی‌های سری میت ۴۰ را به عنوان پرچمدارهای جدید خود معرفی کرد که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. هواوی میت ۴۰ پرو پلاس مانند نسخه ارزانتر خود از نمایشگر خمیده بهره می‌برد که تقریبا حاشیه‌ای در اطراف آن وجود ندارد، با این حال همچنان شاهد استفاده از دکمه‌های فیزیکی هستیم. این گوشی هوشمند ۸.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن به ۲۳۰ گرم می‌رسد.

این گوشی هوشمند هواوی به صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی مشابه با میت ۴۰ پرو مجهز شده که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته و دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز است. در بالای این نمایشگر یک برش برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه به چشم می‌خورد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه ToF می‌شود.

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس از چیپست ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد. این پردازنده دارای ۸ هسته پردازشی است که قدرتمندترین آن‌ها، یک هسته Cortex-A77 با فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز است. این چیپ به ۳ هسته Cortex-A77 با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز نیز مجهز شده و دارای ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز است. این چیپست از واحد پردازش گرافیکی Mali-G78 MP24 بهره می‌برد.

یکی از تفاوت‌های اصلی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس با دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، نحوه چیدمان دوربین روی پنل پشتی آن است. هواوی برای این محصول خود از دوربین اصلی پنج‌گانه با همکاری لایکا استفاده کرده است.

دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال بوده که توسط دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.4، دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابر و لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال ۳ برابری و سنسور ToF همراهی می‌شود. کاربران با این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K هستند.

کاربران این گوشی هوشمند به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند آن را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 سفارش دهند که البته امکان استفاده از کارت حافظه NM در آن نیز وجود دارد. میت ۴۰ پرو پلاس دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری EMUI 11 است، با این حال همانطور که می‌دانید در آن خبری از سرویس‌های گوگل نیست.

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس به اسپیکر استریو مجهز شده و از بلوتوث ۵.۲ به همراه وای فای ۶ پلاس پشتیبانی می‌کند. هواوی برای این محصول خود یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی، بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند. میت ۴۰ پرو پلاس در رنگ‌های مشکی و سفید سرامیکی و قیمت ۱۳۹۹ یورو وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱ آبان ۱۳۹۹

    یکی از مهمترین مسائل در زمینه تکنولوژی اینه‌ که طراحی ها هر سال تغییر کنه چون انسان زود خسته میشه از طراحی تکراری ،،، هواوی واقعا در این زمینه مخصوصا در بحث پرچمدارها همیشه موفق عمل کرده آفرین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی