ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر بند ۶ احتمالا به زودی با نمایشگر تمام صفحه معرفی می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، هواوی به زودی از دستبند هوشمند آنر بند ۶ با نمایشگر تمام صفحه رونمایی می‌کند. هواوی مثل شیائومی که دستبندهایش را تحت برند «می» ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، هواوی به زودی از دستبند هوشمند آنر بند ۶ با نمایشگر تمام صفحه رونمایی می‌کند.

هواوی مثل شیائومی که دستبندهایش را تحت برند «می» به بازار عرضه می‌کند، دستبندهای سلامتی خود را با برند‌های هواوی و آنر روانه بازار می‌کند که معمولاً تفاوت‌های ناچیزی با یکدیگر دارند.

با توجه به این مورد، یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی در شبکه اجتماعی Weibo می‌گوید که آنر بند ۶ ممکن است با نام هواوی بند ۵ هم معرفی شود. در ادامه گزارش نوشته شده که آنر بند ۶ اولین دستبند هوشمند هواوی با نمایشگر تمام صفحه خواهد بود.

به غیر از این مورد اطلاعات دیگری از آنر بند ۶ در دست نیست. احتمال دارد هواوی از این محصول در کنار سری آنر V40 رونمایی کند.

آنر بند ۵ (بررسی دیجیاتو) مرداد ماه سال قبل معرفی و به سرعت به یکی از دستبندهای محبوب بازار ایران تبدیل شد. این محصول از نمایشگر ۰.۹۵ اینچی AMOLED با تراکم ۲۸۲ پیکسل بر هر اینچ و حسگرهای سنجش اکسیژن خون (SpO2) و ضربان قلب برخوردار است و قابلیت پایش طیف متنوعی از ورزش‌ها از جمله دوچرخه سواری، شنا (با قابلیت تشخیص خودکار انواع شنا)، دو، قدم زنی و غیره را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی