ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۱۰
تکنولوژی

شیائومی با عبور از اپل به سومین برند پرفروش گوشی هوشمند در جهان تبدیل شد

طبق جدیدترین گزارش IDC، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی شرکت شیائومی توانسته با شکست اپل تبدیل به سومین برند پرفروش گوشی هوشمند در جهان شود. میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

طبق جدیدترین گزارش IDC، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی شرکت شیائومی توانسته با شکست اپل تبدیل به سومین برند پرفروش گوشی هوشمند در جهان شود.

میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ در مقایسه با سال گذشته میلادی کاهش ۱.۳ درصدی را تجربه کرده که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا، بهتر از پیش‌بینی‌های گذشته است. در ماه‌های گذشته بسیاری از مردم خانه‌نشین شده بودند.

در این بازه زمانی شاهد فروش ۳۵۳.۶ میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان بوده‌ایم. در گذشته IDC پیش‌بینی کرده بود که در فاصله زمانی ژوئیه تا سپتامبر فروش این محصولات کاهش ۹ درصدی را تجربه می‌کند که طبق آمار جدید، این پیش‌بینی اشتباه بود و این میزان تنها ۱.۳ درصد است.

در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ سامسونگ پرفروش‌ترین سازنده گوشی هوشمند در جهان بوده و توانسته در این بازه زمانی ۸۰.۴ میلیون دستگاه به فروش برساند که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته میلادی رشد ۲.۹ درصدی را تجربه کرده. سهم این برند کره‌ای در بازار به ۲۲.۷ درصد رسیده که رشد کمتر از ۱ درصدی نسبت به گذشته داشته است.

در مقام دوم هواوی با فروش ۵۱.۹ میلیون گوشی به چشم می‌خورد که سهمی برابر ۱۴.۷ درصد برای آن به همراه داشته. در حالی که این غول فناوری چینی در مقایسه با گذشته فروش کمتری را تجربه کرده، با وجود تحریم‌ها همچنان در مقام دوم و بالاتر از رقبای خود قرار گرفته است.

شیائومی در این بازه زمانی عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته در مقایسه با سه ماهه سوم ۲۰۱۹ با افزایش فروش ۴۲ درصدی، در مقام سوم قرار بگیرد. این کمپانی چینی با فروش ۴۶.۵ میلیون دستگاه با شکست اپل، در مقام سوم قرار گرفته. سهم این برند در این بازه زمانی به ۱۳.۱ درصد رسیده است.

در مقام چهارم و پنجم به ترتیب اپل و ویوو با فروش ۴۱.۶ و ۳۱.۵ میلیون گوشی به چشم می‌خورند که برند آمریکایی در مقایسه با سال گذشته کاهش ۱۰.۶ درصدی فروش را تجربه کرده است. ویوو با افزایش فروش ۴.۲ درصدی، سهمی برابر ۸.۹ درصدی از بازار جهانی داشته است. اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرده و با عرضه آن‌ها، شاهد بهبود جایگاه این کمپانی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mohsen--Bakh
    Mohsen--Bakh | ۱۲ آبان ۱۳۹۹

    استیوجابز آسوده بخواب که مدیرانت دارند کولاک میکنند و رقابتو به یه شرکت 10 ساله چینی با وجود اونهمه تحریم میبازن

  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۱۱ آبان ۱۳۹۹

    کم کم باید شاهد تحریم شیائومی از طرف امریکا باشیم

  • molavy
    molavy | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    خخخ، یعنی چه خاک بر سری شده اپل

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    ژاپن و کره دارن ب امریکا باج میدن ، اما چین نه ..اونا گاو شیرده واسه امریکا هستن واسه همینه ک سامسونگ هیچ موقع تحریم نمیشه و تو صدر قرار داره ..امریکا تا احساس کنه محصولات چینی دارن رتبه اول و میگیرن زود یه بهونه جور میکنه واسع تحریم

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    اگ امریکا تحریمش نکنه ، ب رتبه اول هم میرسه
    دقیقا داستان هواوی سال های قبل داره تکرار میشه ..
    الان ک امریکا ی بهونه ای واسش بیاره ک تحریمش کنه

مطالب پیشنهادی