ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برندگان مسابقه عکاسی بین المللی Siena در سال 2020 مشخص شدند

مسابقه عکاسی بین‌المللی «Siena» برای ششمین سال متوالی برگزار شد و عکاسان شرکت کننده در این مسابقه عکس‌هایی بسیار جذاب و دیدنی را همچون سال‌های گذشته به نمایش گذاشتند. «گرک لکور» توانست با ارائه عکسی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

مسابقه عکاسی بین‌المللی «Siena» برای ششمین سال متوالی برگزار شد و عکاسان شرکت کننده در این مسابقه عکس‌هایی بسیار جذاب و دیدنی را همچون سال‌های گذشته به نمایش گذاشتند.

«گرک لکور» توانست با ارائه عکسی از زیر آب، جایزه برترین عکس سال را از آن خود کند. وی تجربه عکاسی زیر آب را دارد و تاکنون عکس‌های بسیار زیبایی از قطب جنوب و زیستگاه‌های زیر آبی اطراف کوه‌های یخی عظیم تهیه کرده است.

اسال مسابقه عکاسی Siena  در محورهای مختلفی از جمله سفر و ماجراجویی، چهره‌ها و شخصیت‌ها، زیبایی‌های طبیعت، حیوانات در محیط زندگی خودشان، معماری و فضاهای شهری، ورزش، مستندسازی و عکس خبری، عکاسی خیابانی و زندگی در شرایط کرونا برگزار شد.

هر سال عکاسان بسیاری از سراسر جهان در این مسابقه شرکت می‌کنند و به جرات می‌توان گفت مسابقه عکاسی بین المللی Siena یکی از پرمشارکت‌ترین مسابقه‌های عکاسی بین‌المللی است. «لوکا ونتوری»، بنیانگذار مسابقه عکاسی بین‌المللی Siena  اعلام کرد:

«از چند سال قبل تاکنون که این مسابقات برگزار می‌شود، شاهد ارائه عکس‌هایی بسیار زیبا و دیدنی هستیم. طی شش سال گذشته توانستیم عکس‌هایی تاریخی و به یاد ماندنی را به نمایش بگذاریم.»

«توبیاش فریدریش» نیز یکی دیگر عکس‌های فوق‌العاده زیبای این مسابقه را ارائه داده است. در عکس تهیه شده توسط وی، غواصی در فاصله نزدیک زیر کوه یخی در آبهای گرینلند با دمای زیر صفر درجه حرکت می‌کند.

از دیگر عکس‌های منتخب این مسابقه می‌توان به عکس گرفته شده توسط «فرانسیسکو نگرونی» اشاره کرد که صاعقه را به خوبی و در تصویری زیبا به نمایش گذاشته است. فرانسیسکو در گروه عکس‌های منتخب از طبیعت، موفق به کسب مقام دوم شد.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر منتخب مسابقه عکاسی بین المللی Siena سال 2020 را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی