ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فیت و Wear OS با قابلیت‌های جدید پایش تمرین و خواب به روز می‌شوند

گوگل چندین بروزرسانی برای سیستم عامل Wear OS و همچنین اپ «گوگل فیت» معرفی کرده که روی سلامتی، فعالیت و خواب کاربران تمرکز دارند. تغییرات اپ گوگل فیت در نسخه‌های اندروید و iOS اعمال خواهند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

گوگل چندین بروزرسانی برای سیستم عامل Wear OS و همچنین اپ «گوگل فیت» معرفی کرده که روی سلامتی، فعالیت و خواب کاربران تمرکز دارند. تغییرات اپ گوگل فیت در نسخه‌های اندروید و iOS اعمال خواهند شد.

ابتدا به سراغ Wear OS می‌رویم. تغییرات این سیستم عامل مربوط به کاشی‌ها یا صفحات دسترسی سریع به اطلاعات می‌شود که با سوایپ به سمت چپ روی نمایشگر ساعت هوشمند به نمایش گذاشته می‌شوند.

کاشی مربوط به تمرینات به یک شورتکات مجهز می‌شود که جدیدترین فعالیت ورزشی شما را به نمایش می‌گذارد و دیگر برای دسترسی به آن نیازی به جستجو درون منوی گوگل فیت نخواهید داشت. علاوه بر این یک شورتکات برای برنامه‌های ورزشی تکراری نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید روی کاشی اهداف خود را تنظیم کنید و هشدار مربوط به قدم‌ها را دریافت کنید.

کاشی آب و هوا به اطلاعات بیشتری مجهز شده و درباره وضعیت‌ها به شما هشدار می‌دهد. علاوه بر این، ظاهر جدید آن امکان مطالعه سریعتر محتوا را نیز فراهم می‌کند. در نهایت کاشی مربوط به تنفس به یک شورتکات برای راهنمای تمرینات تنفسی مجهز شده و شامل ضربان قلب شما در هر یک از این جلسات می‌شود.

در گوگل فیت شما با هوم اسکرین جدیدی روبه‌رو می‌شوید. در این صفحه شما ساده‌تر و سریعتر به اطلاعات و همچنین اهداف خود دسترسی پیدا می‌کنید و همچنین اطلاعات دقیقتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای مثال اگر دستگاه‌های شما قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب و فشار خون باشد، به آن‌ها در گوگل فیت دسترسی پیدا می‌کنید.

گوگل فیت

گوگل همچنین در نحوه مدیریت خواب اپ فیت نیز تغییراتی اعمال کرده، البته برای استفاده از آن‌ها باید از دستگاه یا اپ خاصی استفاده کنید که برای مثال می‌توان به ساعت هوشمند فسیل Gen 5E و اپ اندرویدی مانند «Sleep Cycle» اشاره کرد. گوگل فیت مراحل خواب و حرکات شبانه را جمع‌آوری می‌کند و همچنین می‌تواند برنامه‌های خواب را تنظیم کند.

این ویژگی‌های جدید تا چند روز آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی