ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعدیل نیرو در تیم توسعه پهپاد تحویل کالا: آمازون با شرکت‌های خارجی همکاری می‌کند

آمازون رسما اعلام کرده که تعدادی از کارمندان خود که در پروژه داخلی تحویل کالا با پهپاد مشغول به فعالیت هستند را اخراج می‌کند، البته آن‌ها می‌توانند در بخش‌های دیگر این کمپانی کار کنند. بزرگترین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

آمازون رسما اعلام کرده که تعدادی از کارمندان خود که در پروژه داخلی تحویل کالا با پهپاد مشغول به فعالیت هستند را اخراج می‌کند، البته آن‌ها می‌توانند در بخش‌های دیگر این کمپانی کار کنند.

بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان با این کار می‌خواهد از پیمانکاران خارجی استفاده کند و در همین راستا دست به تعدیل نیروی تیم داخلی خود می‌زند. طبق اعلام منابع ناشناس، مقامات آمازون از سرعت پایین پیشرفت در این پروژه خسته شده‌اند و همین موضوع تغییر در استراتژی آن‌ها را در پی داشته است.

دو شرکت به نام‌های «FACC Aerospace» و «Aernnova Aerospace» برای شرکت در پروژه این فروشگاه اینترنتی ثبت نام کرده‌اند. این شرکت‌ها که به ترتیب اتریشی و اسپانیایی هستند، در زمینه تولید قطعات فعالیت می‌کنند.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک کمپانی‌های دیگری در این پروژه ثبت نام کنند. آمازون می‌خواهد هرچه سریعتر سرویس «Prime Air» را به واقعیت نزدیک کند. در این پروژه، این فروشگاه اینترنتی از پهپادها برای تحویل بسته‌های کوچک کالا استفاده می‌کند. در سال‌های اخیر شاهد چنین موضوعی در تبلیغات این کمپانی بوده‌ایم، اما تا به امروز عملی نشده است.

آمازون

سخنگوی آمازون، «کریستن کیش» اعلام کرده که این تعدیل نیرو بخشی از عملیات‌های تجاری عادی است و تنها یک روی یک تیم تاثیر می‌گذارد. به گفته کیش، به افرادی که از این پروژه اخراج می‌شوند، موقعیت‌های شغلی دیگری پیشنهاد شده است. آن‌ها می‌توانند در بخش‌هایی که در آن‌ها تجربه دارند و همچنین موردنیاز هستند، مشغول به فعالیت شوند.

اوایل سال جاری میلادی اداره هوانوردی فدرال (FAA) مجوز شروع آزمایش طرح مفهومی این فروشگاه اینترنتی برای تحویل کالا با پهپادها را صادر کرد. آمازون برای دستیابی به این فناوری با شرکت‌های دیگری مانند والمارت رقابت می‌کند.

والمارت در تابستان سال جاری ارسال آزمایشی کالا با پهپاد را شروع کرد. این فروشگاه برای تحویل محصولات خانگی و مواد غذایی به مشتریان با شرکت «Flytrex» همکاری می‌کند. در کنار والمارت، آلفابت نیز پروژه «وینگ» را معرفی کرده که البته هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی