ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی سری کامپکت را برمی‌گرداند؛ احتمال معرفی گوشی ۵.۵ اینچی

در ماه‌های گذشته گوشی‌های سونی چندان مورد توجه رسانه‌ها نبوده‌اند، با این حال طبق اطلاعات جدید شاید این برند ژاپنی با یک محصول جدید گوشی‌های کامپکت خود را احیا کند. سونی احتمالا در آینده از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

در ماه‌های گذشته گوشی‌های سونی چندان مورد توجه رسانه‌ها نبوده‌اند، با این حال طبق اطلاعات جدید شاید این برند ژاپنی با یک محصول جدید گوشی‌های کامپکت خود را احیا کند.

سونی احتمالا در آینده از گوشی اکسپریا ۱۰ III با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ به عنوان یک گوشی میان‌رده 5G رونمایی می‌کند. حالا با توجه به اطلاعات جدید، این کمپانی شاید در نیمه اول سال آینده میلادی یک گوشی از سری کامپکت نیز معرفی کند.

گوشی‌های سری کامپکت سونی در بازار محبوبیت بالایی داشتند. این محصولات قدرت بالایی را در بدنه‌های کوچک در اختیار کاربران قرار می‌دادند. اکسپریا XZ2 کامپکت آخرین گوشی از این سری بود که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد.

سونی

در حالی که گزارش‌های کمی درباره گوشی‌های سونی منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد در پشت صحنه‌ اتفاقات زیادی در جریان است. ظاهرا این کمپانی ژاپنی توسعه گوشی اکسپریا ۱۰ II پلاس را متوقف کرده تا روی گوشی‌های 5G تمرکز کند.

این استراتژی می‌تواند به فرضیه وجود گوشی کامپکت جدید سونی قوت ببخشد. از طرفی این احتمال هم وجود دارد که همین دستگاه کامپکت با چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ از راه برسد، چیپستی که هنوز معرفی نشده است.

سونی

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود نمایشگر ۵.۵ اینچی داشته باشد. در ماه سپتامبر شاهد انتشار گزارش‌های درباره اسنپدراگون ۷۷۵ بودیم. این چیپست ظاهرا به عنوان جایگزین 765/765G وارد بازار می‌شود.

تراشه‌هایی مانند دیمنسیتی مدیاتک یا اسنپدراگون ۶۹۰ که احتمالا در گوشی اکسپریا ۱۰ III مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت گوشی‌های 5G را کاهش می‌دهند. با توجه به این موضوع، گوشی کامپکت جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون 775 5G در میان گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۱۰ III با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ قرار می‌گیرد.

در حال حاضر سونی وجود چنین دستگاهی را تایید نکرده و نمی‌توان چندان به شایعات امیدوار بود. با این وجود این شرکت ژاپنی موقعیت مناسبی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد و شاید با ارائه یک گوشی کامپکت جدید، بتواند فروش خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۲ آذر ۱۳۹۹

    جای گوشیای کوچیک و قوی بین تمام برندها خالیه

    • محمد جواد
      محمد جواد | ۲ آذر ۱۳۹۹

      اپل با معرفی 12مینی حرف شمارو نقض کرده.

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۲ آذر ۱۳۹۹

    سونی حرف نداره. حیف نمیشه خریدش. البته اگه الان هم موجود بود، قیمتای سر به فلک کشیده ای داشت

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲ آذر ۱۳۹۹

    ای خدا ...دارم دیووونه میشم .
    چرا گوشی های سونی دیگر در خاورمیانه موجود نیستند چراااااااااا
    حیف واقعا ... عجب گوشی های داره سونی ! هنوز هم زیر بار حفره صفحه نمایش نرفته ولی نسبت صفحه نمایش گوشی های سونی از گوشی های ناچ داره بهتره ?

مطالب پیشنهادی