ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر از ایرباد کاملا بی‌سیم Hammerhead رونمایی کرد؛ حذف نویز فعال و تاخیر ناچیز

ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی‌سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد. نخستین هدفون‌های تماما بی‌سیم Hammerhead ریزر سال 2019 به بازار عرضه شدند و به دلیل تاخیر کم در موبایل‌های گیمینگ به سرعت محبوبیت خوبی بین کاربران ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸

ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی‌سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد. نخستین هدفون‌های تماما بی‌سیم Hammerhead ریزر سال 2019 به بازار عرضه شدند و به دلیل تاخیر کم در موبایل‌های گیمینگ به سرعت محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کردند.

ریزر نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم Hammerhead خود را با قیمت 199.99 دلار به بازار عرضه کرده است که از حذف نویز فعال بهره می‌برند و دارای گواهینامه صوتی THX هستند.

ریزر در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که هدفون‌های جدید از حذف نویز ANC هیبریدی بهره می‌برند که با ساطع کردن همزمان امواج صوتی معکوس، نویز بیرونی و نویز داخلی ناخواسته را حذف کنند.

از سوی دیگر، هدفون‌های جدید از طراحی مناسبی برخوردار هستند و به شکل مناسبی در گوش جای می‌گیرند که همین طراحی به کاهش نویز بیرون کمک می‌کند. محصول جدید ریزر دارای حالت «quick attention» است. وقتی این حالت فعال باشد کاربر به راحتی می‌تواند صدای محیط اطراف را بشنود.

به همراه سری متصل به هدفون، شش جفت سری سیلیکونی دیگر در جعبه محصول قرار داده شده است تا کاربر به انتخاب خود بتواند سری مورد نظر را برای هدفون انتخاب کند.

نسخه پرو هدفون تماما بی‌سیم Hammerhead با استاندارد  IPX4 در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است. کاربران می‌توانند به مدت 4 ساعت به صورت پیوسته با این هدفون موسیقی گوش بدهند که حدود یک ساعت کمتر از محصولاتی مانند ایرپادز پرو و بوز  «QuietComfort» است. شارژدهی ایرباد جدید با درنظرگرفتن کیس به 20 ساعت می‌رسد.

سری‌های هدفون 10 میلی‌متری است و با حالت «Game Mode» تاخیر را به نصف تاخیر سایر هدفون‌های بی‌سیم می‌رساند که از کدک‌های SBC/AAC  پشتیبانی می‌کنند.

البته هدفون ریزر تنها محصول بازار نیست که دارای حالت تاخیر کم است. سامسونگ و وان پلاس نیز دارای حالت کاهش تاخیر صوتی برای گیمینگ هستند. البته باید گوشی و هدفون این دو برند با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی