ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی A52 از شباهت بالای آن به گلکسی A51 خبر می‌دهد

گلکسی A52 به عنوان نسل جدید مدل‌های محبوب A51 و A50 احتمالا به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز خواهد بود اما از نظر طراحی چندان دستخوش تغییر نمی‌شود. «استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks»، رندرهای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

گلکسی A52 به عنوان نسل جدید مدل‌های محبوب A51 و A50 احتمالا به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز خواهد بود اما از نظر طراحی چندان دستخوش تغییر نمی‌شود.

«استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks»، رندرهای CAD گوشی هوشمند میان رده گلکسی A52 5G را به اشتراک گذاشت. در نگاه اول گلکسی A52 5G از مدل‌های قبلی قابل تشخیص نیست و اساسا تفاوتی بین آنها دیده نمی‌شود.

باتوجه به رندرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند نسخه بعدی گلکسیA51 را نیز با حاشیه‌های باریک و نمایشگر 6.5 اینچی به بازار عرضه کنند. هرچند تاکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین چهارگانه پنل پشتی میان رده جدید سامسونگ مطرح نشده؛ اما انتظار می‌رود مثل A51 در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته باشند.

اواخر آبان ماه بنچمارک منتسب به گوشی هوشمند گلکسی A52 با چیپست 750G و 6 گیگابایت رم اطلاعاتی در مورد میان رده بعدی کره‌ای‌ها در اختیار کاربران قرار داد.

گلکسی A51 یکی از گوشی‌های موفق سامسونگ است و نتایج بنچمارک نسخه بعدی این گوشی، نشان از توانایی بالای آن در پردازش برنامه‌ها دارد.

براساس رندر CAD منتشر شده از سوی استیو همرستوفر، گلکسی A52 5G با حسگر اثر انگشت و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر گلکسی A52 5G با چیپست اسنپدراگون 750G به بازار عرضه شود احتمالا قیمتی درحدود 500 دلار خواهد داشت. قیمت نسخه‌ای از این میان رده با تراشه اگزینوس 980 به 450 یا حتی 400 دلار هم ممکن است کاهش پیدا کند.

سامسونگ ممکن است بخش عمده‌ای از سود گوشی‌های هوشمند خود را از طریق فروش پرچمداران سری‌های گلکسی S و گلکسی نوت به دست آورد؛ اما وقتی صحبت از حجم فروش به میان می‌آید، میان رده‌‌های سری گلکسی A حرف اول را می‌زنند. در واقع گوشی‌های میان رده سری گلکسی A هستند که باعث می‌شوند کره‌ای‌ها فروش بیشتری از هواوی، اپل و شیائومی در بازارهای جهانی به نام خود رقم بزنند.

از بین ده گوشی محبوب در بازارهای جهانی در فصل سوم امسال، 5 گوشی هوشمند متعلق به سامسونگ و جزو میان‌رده‌های گلکسی A بودند. گلکسی A51 توانست با فاصله کمی از گلکسی A11 و گلکسی A21،‌ رتبه سوم پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    همان همیشگی با الهام از طراحان سایپا ! ?

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

      خفه شو ازگل

مطالب پیشنهادی