ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

پلیس: فعالیت شرکت‌های لیزینگی در بازار خودرو دروغ است

حکایت شرکت‌های لیزینگی غیرقانونی از آن حکایت‌هایی است که انگار تمامی ندارد؛ هر روز در رادیو و تلویزیون و رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب کلی خبر و توصیه و هشدار می‌خوانیم که به این شرکت‌ها اعتماد ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

حکایت شرکت‌های لیزینگی غیرقانونی از آن حکایت‌هایی است که انگار تمامی ندارد؛ هر روز در رادیو و تلویزیون و رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب کلی خبر و توصیه و هشدار می‌خوانیم که به این شرکت‌ها اعتماد نکنید ولی انگار کسی گوشش بدهکار این حرف‌ها نیست و ناگهان می‌بینید چندصد نفر جلوی یک مجتمع قضایی تجمع کرده‌اند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت طی صحبت های اخیر خود به فعالیت و کلاهبرداری در پوشش شرکت‌های لیزینگی اشاره کرد و گفت: «مردم بدانند که الان فعالیت شرکت‌های لیزینگی صحت نداشته و دروغ است. مردم این فریب‌ها را باور نکنند. این شرکتها برای لیزینگ کردن باید از یک جایی خودرو را بگیرند که در حال حاضر این اتفاق رخ نمی‌دهد پس مردم فریب این شرکت‌ها را نخورند.»

لیزینگی

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: «در حوزه طلا نیز همین مساله وجود دارد. اخیرا باندی را منهدم کردیم که بیش از 40 نفر از اعضای آن شرکت بودند. این افراد با رفتارهای پیچیده از مردم پول می‌گرفتند که در بررسی‌های ما این شرکت‌ها سر بیش از 200 نفر را کلاه گذاشتند.»

یکی از دلایل علاقه مردم به سمت این نوع شرکت‌ها که احتمالاً کلاهبرداری هم در بین آن‌ها زیاد است، قیمت‌های نجومی و نامتعادل خودرو و همچنین نحوه رفتار در بازار است؛ مردم به‌ خصوص قشر کم‌ توان عموما به سمت این نوع شرکت ها کشیده می شوند.

رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره ی وضعیت وقوع سرقت های خرد در تهران نیز گفت: «از یک ماه گذشته تاکنون طرح جهادی و ویژه مبارزه با سرقت را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های پلیس تهران به مرحله اجرا گذاشتیم که نتیجه آن کاهش 11 درصدی وقوع سرقت و افزایش 13 درصدی کشف در یک ماه گذشته بوده است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی