ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قلب تپنده گلکسی S21؛ سامسونگ ۲۳ دی از اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی می‌کند

سامسونگ رسماً تاریخ معرفی چیپست جدید از سری اگزینوس را اعلام کرد. این چیپست که انتظار می‌رود اگزینوس ۲۱۰۰ باشد، تنها دو روز پیش از معرفی سری گلکسی S21 رونمایی خواهد شد. سازنده کره‌ای با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ رسماً تاریخ معرفی چیپست جدید از سری اگزینوس را اعلام کرد. این چیپست که انتظار می‌رود اگزینوس ۲۱۰۰ باشد، تنها دو روز پیش از معرفی سری گلکسی S21 رونمایی خواهد شد.

سازنده کره‌ای با انتشار پستی در توییتر از رونمایی یک چیپست «کاملاً جدید» از سری اگزینوس در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۳ دی) خبر می‌دهد و از هشتگ Exynos is Back یا بازگشت اگزینوس استفاده کرده است. پیش‌بینی می‌شود این چیپست، اگزینوس ۲۱۰۰ باشد که قلب تپنده برخی نسخه‌های گلکسی S21 خواهد بود.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، اگزینوس ۲۱۰۰ با استفاده از لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید خواهد شد و از یک هسته بسیار پرتوان Cortex-X1 با سرعت کلاک ۲.۹۱ گیگاهرتز، سه هسته پرتوان Cortex-A78 با سرعت ۲.۸۱ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با سرعت ۲.۲۱ گیگاهرتز برخوردار بوده و از پردازشگر Mali-G78 برای رندرهای گرافیکی استفاده می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود نسخه‌های هندی و اروپایی سری گلکسی S21 با اگزینوس ۲۱۰۰ و نسخه‌های آمریکایی، چینی و کره جنوبی با جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ روانه بازار شوند. دو روز قبل بنچمارک منتسب به گلکسی S21 با اسنپدراگون ۸۸۸ در پلتفرم گیک بنچ قرار گرفت که نشان می‌داد این مدل در آزمایش تک هسته‌ای ۱۰۷۵ امتیاز و در آزمایش چند هسته‌ای ۲۹۱۶ امتیاز کسب کرده است.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت WinFuture، گلکسی S21 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت رم، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار لیزری، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی برخوردار بوده و از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) از سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی