ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تشکیل دریاچه‌ای از آب در محفظه بار ب ام و i8 خبر ساز شد

ب ام و i8 یکی از پیچیده ترین و پرحاشیه ترین محصولات ب ام و طی سال های اخیر است که براساس تغییر استراتژی این خودروساز بدون معرفی جایگزین از خط تولید نیز کنار گذاشته ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

ب ام و i8 یکی از پیچیده ترین و پرحاشیه ترین محصولات ب ام و طی سال های اخیر است که براساس تغییر استراتژی این خودروساز بدون معرفی جایگزین از خط تولید نیز کنار گذاشته شده است، اما ظاهرا حواشی این مدل همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین رویداد، از این دست، یک دستگاه i8 مدل 2015 مورد استفاده در ترکیه پس از مدتی پارک شدن در پارکینگ غیر مستقف با مشکل نشت آب به محفظه بار مواجه شده که البته باید این مشکل را جدی تر از نفوذ آب به صندوق عقب خودروهای عادی توصیف کرد چرا که آی 8 به سبب ساختار فنی خاص خود یک خودرو موتور عقب هیبریدی محسوب می شود و در این بخش احتمال خیس شدن اجزای فنی و یا حتی آسیب دیدن قطعات مربوط به اجزای برق و الکترونیک خودرو نیز وجود دارد.

جالب آنکه پس از مراجعه مالک خودرو مذکور به نمایندگی ب ام و، متخصصان این مشکل را جزئی قلمداد کرده و به صاحب خودرو گفته اند که بعدا به این مشکل رسیدگی می کنند و حالا پس از گذشت دو هفته و عدم تعمیر خودرو، مالک تصمیم گرفته تا مشکل خودرو اسپرت خود را رسانه ای کند.

البته این اولین بار نیست که نمایندگان ب ام و از پس راضی کردن مشتریان لوکس سوار خود بر نمی آیند و چند سال قبل نیز در پی عدم موفقیت نمایندگی ب ام و اینالیا در رفع مشکل یک خودرو m6، شاهد نابود کردن این خودرو با تبر توسط مالک بودیم که درست در شهر مونیخ و مقابل مقر اصلی کمپانی ب ام و انجام شد.

در کمال تعجب باید گفت که ب ام و های i8 وارد شده به کشورمان نیز به دلیل شرایط خاص واردات، تحت پوشش خدماتی شرکت فروشنده ب ام و در ایران (پرشیا خودرو) قرار نمی گیرند و به همین دلیل مالکین این خودروهای خاص نیز در صورت بروز مشکلات فنی با مسائل عدیده ای دست به گریبان هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی