ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اگزینوس ۲۱۰۰ در بنچمارک چندهسته‌ای چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را شکست داد

نتایج اولیه بنچمارک گیک‌بنچ، از برتری چیپست معرفی نشده اگزینوس 2100 سامسونگ در آزمون چند هسته‌ای نسبت به اسنپدراگون 888 کوالکام خبر می‌دهد. «Ice Universe» یکی از افشاگران معروف در توییتر امتیازهای آزمون تک هسته‌ای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

نتایج اولیه بنچمارک گیک‌بنچ، از برتری چیپست معرفی نشده اگزینوس 2100 سامسونگ در آزمون چند هسته‌ای نسبت به اسنپدراگون 888 کوالکام خبر می‌دهد.

«Ice Universe» یکی از افشاگران معروف در توییتر امتیازهای آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک منتسب به چیپست اگزینوس 2100 سامسونگ را منتشر کرده است.

با وجودی که امکان ارائه نتایج واقعی بنچمارک گیک‌بنچ وجود ندارد؛ اما چیپست اگزینوس 2100 در آزمون تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1108 و در آزمون چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 3996 شد.

این در حالی است که در بنچمارک قبلی تراشه منتسب به اگزینوس 2100، در آزمون تک هسته‌ای امتیازی برابر با 1006 و در آزمون چند  هسته‌ای امتیاز  3059 را کسب کرده بود. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی کوالکام، اسنپدراگون 888 نیز در تست تک‌ هسته‌ای امتیاز 1135 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 3794 را کسب کرده بود.

سامسونگ رسما تاریخ معرفی چیپست جدید از سری اگزینوس را اعلام کرد. این چیپست که انتظار می‌رود اگزینوس 2100 باشد، در تاریخ 23 دی‌ماه (‌12 ژانویه) و بعد از معرفی سری گلکسی S21 رونمایی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود برخی نسخه‌های گلکسی S21 با چیپست اگزینوس 2100 در برخی بازارها عرضه شوند.

بر اساس شایعه‌هایی که تاکنون در مورد اگزینوس 2100 منتشر شده، ظاهرا باید منتظر رونمایی تراشه‌ای با لیتوگرافی 5 نانومتری باشیم که از یک هسته بسیار قدرتمند کورتکسX1 با سرعت کلاک 2.91 گیگاهرتز، سه هسته کورتکس A78 با سرعت 2.81 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف کورتکس A55 با سرعت 2.21 گیگاهرتز برخوردار بوده و از پردازشگر Mali-G78 برای رندرهای گرافیکی استفاده می‌کند.

اگزینوس 2100 بی‌شک رقیب سرسختی برای اسنپدراگون 888 محسوب می‌شود. در بنچمارک‌های منتسب به این دو چیپست، اگزینوس 2100 توانسته از برخی جهات برتری‌هایی نسبت به رقیب خود داشته باشد؛ اما در نهایت باید منتظر رونمایی اگزینوس 2100 باشیم و ببینیم در عمل آیا چیپست سامسونگ می‌تواند تهدیدی برای تراشه قدرتمند کوالکام در بازار محسوب شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ دی ۱۳۹۹

    حالا بگذارید اصلا معرفی بشه بعد معلوم میشه چند مرده حلاجه
    فعلا اسنپ دراگون اون بالا بالاهاست بقیه هم به کفشش هم نمیرسن

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۳ دی ۱۳۹۹

      من خودم طرفدار اسنپدراگون هستم.حتی اگه ضعیف تر باشه. ولی تو این چند مدت دیدم که تو هیچ جوره پشتت به گل نمیشینه و مدان طرفداری امریکا و شرکتای آمریکایی میکنی. حتی اگه همین الان آمریکا یه حرکت منفی انجام بده. تو بازم به به و چه چه میکنی. عجیبه واقعا.

      • soroush shamsi
        soroush shamsi | ۴ دی ۱۳۹۹

        دقیقا حرفت درسته ..ااین یارو نگار تو امریکا زاده شده

      • آریا
        آریا | ۴ دی ۱۳۹۹

        چون همیشه بهترین اند. وقتی سیستم حکومتی درست باشه. همه چیز اون کشور درست میشه.

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۳ دی ۱۳۹۹

    آریا حرومی کجایی پس

مطالب پیشنهادی