ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی ردمی نوت 9T پیش از معرفی[تماشا کنید]

سری ردمی 9 از محبوب‌ترین موبایل‌ها در بازار هستند و نوت 9T هم یکی از اعضای معرفی نشده این سری است اما از همین حالا ویدیوی جعبه گشایی آن افشا شده است. در حالی که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷

سری ردمی 9 از محبوب‌ترین موبایل‌ها در بازار هستند و نوت 9T هم یکی از اعضای معرفی نشده این سری است اما از همین حالا ویدیوی جعبه گشایی آن افشا شده است.

در حالی که نوت 9T هنوز معرفی نشده اما ویدیوی جعبه گشایی آن توسط «میریام ژوئر» در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است که شباهت آن را با پوکو M3 به خوبی نشان می‌دهد.

در سال 2020 شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی تحت برند پوکو بودیم که نسخه مشابهی از آنها با برند ردمی به بازار عرضه شدند. برای مثال ردمی K30 4G‌ همتای پوکو X2 است و پوکو F2 پرو نیز همان ردمی K30 پرو است که در چین عرضه شد. اینک به نظر می‌رسد همتای پوکو M3‌ نیز ردمی 9T خواهد بود که هنوز تاریخ رونمایی و قیمت آن مشخص نشده است.

باتوجه به ویدیوی جعبه گشایی، یکی از بزرگترین تفاوت‌های ردمی 9T و پوکو M3 به دوربین پنل پشتی دو دستگاه مربوط می‌شود. ردمی 9T از دوربین چهارگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه 48 مگاپیکسلی فوق عریض است؛ در حالیکه پوکو M3 با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج با ضریب اف 2.4 همراه است.

طراحی پنل پشتی دو دستگاه نیز تفاوت‌های ظاهری جزئی با یکدیگر دارند. ظاهرا شیائومی در طراحی ماژول دوربین ردمی 9T، برآمدگی اطراف آن درنظر گرفته است؛ در حالیکه ماژول دوربین پوکو M3 فاقد چنین برآمدگی است.

ردمی 9T و پوکو M3 از نظر سایر مشخصات تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند. هر دو دستگاه از نمایشگر 6.53 اینچی +FHD با بهره‌مندی از بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی،‌ چیپست اسنپدراگون 662، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپرساعت و حسگر اثر انگشت جانبی بهره می‌برند. البته ردمی 9T همانند پوکو از NFC پشتیبانی نخواهد کرد.

در حال حاضر پوکو M3 در بازار اروپا عرضه می‌شود و هنوز در برخی بازارهای دیگر در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

از سوی دیگر، گوشی هوشمندی منتسب به ردمی نوت 9T نیز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. مستندات مربوطه نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی و اندروید 10 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 598 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 1760 را کسب کرده است.

اواخر آذرماه گوشی هوشمندی با همین شماره M2007J22G موفق به دریافت تاییدیه NBTC شد و در آن مقطع گفته شده بود که این شماره به نوت 9T مربوط می‌شود. حرف G در انتهای شماره مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه فقط در بازارهای چین عرضه نخواهد شد. انتظار می‌رود ردمی نوت 9T اوایل سال 2021 رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی