ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

همکاری تخفیفان و فروشگاه رفاه: بازگشت درصدی از خرید به کارت مشتریان

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کردند. به موجب این همکاری همزمان با راه اندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کردند. به موجب این همکاری همزمان با راه اندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند و در آینده در هر خرید و تراکنشی که می‌خواهند، از آن استفاده کنند.

به گزارش دیجیاتو، سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان مدتی است که راه‌اندازی شده و نام «پول تو» را یدک می‌کشد. مدیرعامل تخفیفان چندی پیش درباره توسعه این سرویس به دیجیاتو خبر داده بود که قصد دارند با فروشگاه‌های فیزیکی هم همکاری داشته باشند و این سرویس را گسترش دهند. اکنون همکاری با فروشگاه‌های فیزیکی آغاز شده است.

«نازنین دانشور»، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان درباره این سرویس جدید می‌گوید:

«ما به دنبال گسترش خدمات خود در دسته بندی‌های جدیدی هستیم و می‌خواهیم خدمات جدیدمان در زندگی روزانه مشتریان نقش پررنگ تری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاری خود هم به پلتفرم تخفیفان اضافه می‌شود که نقش خیلی پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری‌مان ارزش پایدار ایجاد کنیم.»

پیش‌تر دانشور به دیجیاتو گفته بود سرویس‌های CashBack در سراسر دنیا رواج دارند اما در ایران تجربه‌های موفقی وجود نداشته. دانشور درست می‌گوید چرا که مجموعه‌های فعال در این حوزه تا قبل از تخفیفان چندان موفق نبوده‌اند اما به نظر می‌رسد تخفیفان با توجه به سابقه‌ای که در زمینه گرفتن تخفیف در خرید برای کاربران دارد، توانسته این سرویس را با همراهی چندین فروشگاه اینترنتی و فیزیکی مشهور پیش ببرد.

سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان چگونه کار می‌کند؟

تخفیفان که سال گذشته سرویس پول تو برای خریدهای اینترنتی را ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه های فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارت های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می دهند، می‌توانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفان، تخفیف روی تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز می شود و یا ممکن است در لحظه خرید اعمال شود.

این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور صورت گرفته است و مهمترین ویژگی آن اینست که نحوه خرید کاربر به هیچ‌وجه تغییر پیدا نمی‌کند و مانند فرآیند یک خرید اینترنتی ساده، روال کار پیش می‌رود. کاربران باید پس از دریافت آخرین نسخه از اپلیکیشن تخفیفان، با ورود به سرویس بازگشت وجه و بخش افزودن کارت بانکی، شماره کارت بانکی خود را وارد کنند.

این عمل فقط یک بار انجام می‌شود و پس از آن شما خرید خود را به روال معمول انجام می‌دهد. در زمان پرداخت، خود را مشتری تخفیفان معرفی کنید. بقیه کارها به صورت الکترونیکی و بدون انجام هیچ کار دیگری انجام می‌شوند و لازم نیست کاربر کار دیگری انجام دهد.

تخفیفان اعلام می‌کند که طرف قرارداد بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره ای مایحتاج روزانه است و مشتریان می توانند در هر خرید خود از این سرویس جدید استفاده کنند. در حال حاضر همکاری گسترده‌ای با فروشگاه رفاه صورت گرفته و قرار است این قبیل همکاری‌ها ادامه پیدا کند.

زمانی که شما کارت بانکی خود را در تخفیفان ثبت می‌کنید، با هر بار استفاده از کارت بانکی خود در این فروشگاه‌ها، بخشی از مبلغ پرداختی خود را 24 ساعت بعد در همان کارت بانکی دریافت می‌کنید. این مبلغ بسته به نوع خرید شما در فروشگاه های مختلف و دسته بندی های مختلف متفاوت خواهد بود.

درباره این سرویس و دیگر مزایا و ویژگی‌های آن می‌توانید به این مطلب یا این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی