ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

کوییک R اتوماتیک توسط پارس خودرو 232 میلیون تومان قیمت خورد + فهرست امکانات

کوییک R از آن دسته خودروهای پرحاشیه در بازار داخلی است که حالا چند وقتی است که به شکل انحصاری توسط پارس خودرو تولید می شود، افزوده شدن آپشن های رفاهی مختصر و بدنه و ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

کوییک R از آن دسته خودروهای پرحاشیه در بازار داخلی است که حالا چند وقتی است که به شکل انحصاری توسط پارس خودرو تولید می شود، افزوده شدن آپشن های رفاهی مختصر و بدنه و تریم داخلی دو رنگ تاکنون مهمترین ویژگی های کوییک R بوده است که اساسا خودروی یکسانی با تیبا 2 محسوب می شود، اما پارس خودرو حالا قصد دارد تا مدل از دست رفته کوییک R اتوماتیک را بار دیگر به خط تولید بازگرداند.

این درحالیست که پس از تولید تعداد محدودی از کوییک و ساینا اتوماتیک با گیربکس های سی وی تی از شرکت پانچ بلژیک، سایپا ناچار شد تا خط تولید این خودرو را به دلیل مواجه با شرایط تحریم های اخیر صنعت خودروسازی متوقف کند و حالا پارس خودرو اعلام کرده است که قصد دارد تا کوییک R اتوماتیک را با استفاده از توان متخصصان داخلی روانه بازار نماید.

البته هنوز جزییات این خبر مشخص نیست و از این رو نمی توان به قطعیت گفت که آیا گیربکس بلژیکی پانچ بار دیگر به خطوط تولید داخلی باز خواهد گشت و یا شاهد ارائه کوییک R اتوماتیک با یک گیربکس چینی خواهیم بود.

https://static.digiato.com/digiato/2019/09/saipa-quick-15.jpg

همچنین حداقل بر روی کاغذ دور از ذهن نیست که مهندسان پارس خودرو قصد تولید یک نسخه اتوماتیک (AMT) داشته باشند. این دسته از گیربکس ها، در واقع ارزانترین نسخه های گیربکس اتوماتیک محسوب می شوند و عملا یک گیربکس دستی با قابلیت تعویض خودکار هستند که معمولا نیز از نظر دقت و تاخیر زمانی تعویض دنده ها با اشکالاتی مواجه هستند.

فارغ از این مسائل باید تاکید کرد که کوییک R اتوماتیک هم قرار است درست مانند نسخه های دستی این خودرو با پیشرانه مشترک با کوییک معمولی، ساینا، تیبا 2 و تیبا روانه بازار شود و از نظر سایر مشخصات فنی نیز تفاوتی با خودروهای فوق ندارد، از این رو باید گفت که پرداخت اختلاف قیمت قابل توجه بین این خودرو با نسخه های معمولی تیبا و کوییک، نمی تواند چندان توجیه پذیر باشد.

امکانات و تجهیزات خودرو کوییک اتوماتیک اعلام شد [به روز رسانی] - بهمن 99

قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک مشخص شد - بهمن 99 [به روز رسانی]

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت سایپا، قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک ویژه بهمن ماه 99 مشخص شده است.

این خودرو در حال حاضر فروش عادی نداشته و فعلا برای تعهدات انجام نشده "ساندرو اتوماتیک" و "ساندرو استپ وی" جایگزین شده است. لازم بذکر است قیمت این خودرو برای مشتریانی که هنوز خودرو ساندرو و استپ وی خود را دریافت نکرده اند، 47 میلیون تومان (قیمت قدیم) با موعد تحویل 30 روز محاسبه شده است.

قیمت قطعی خودرو کوییک پلاس اتوماتیک - بهمن 99:

تجربه رانندگی با نسخه اولیه کوییک اتوماتیک را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • badboy0098
    badboy0098 | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

    پراید بزک شده 232 میلیون !
    از ماست که بر ماست

  • پسر زمستان
    پسر زمستان | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

    امکانات و‌ ویژگی رو به چی میگین دقیقا سایپا که دکمه بالابر شیشه رو هم حساب می‌کنه دوربین دید عقب، مانیتور آخه اینا رو همه ی ماشینای روز هست ?

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

    ایران با این همه نخبه چرا یک ماشین با طراحی خوب نمی سازید ؟ هرچی بی کفایت تو سایپا ایران خودرو استخدام میکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی