ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر از گوشی ال جی W41 با دوربین چهارگانه

ال جی نسل قبلی گوشی‌های سری W را در نوامبر گذشته معرفی کرد و حالا تصاویر نسل جدید این سری با گوشی W41 برای اولین بار منتشر شد. وجود دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵

ال جی نسل قبلی گوشی‌های سری W را در نوامبر گذشته معرفی کرد و حالا تصاویر نسل جدید این سری با گوشی W41 برای اولین بار منتشر شد. وجود دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر از ویژگی‌هایی است که این گوشی میان‌رده از آن‌ها بهره خواهد برد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که این موبایل ال‌جی از نظر طراحی پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

این اطلاعات که توسط یک منبع شناخته شده در حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» به بیرون درز کرده، عنوان می‌کند که این گوشی با شماره مدل LMK610 و در نسخه‌های پایه، پلاس و پرو عرضه خواهد شد. همچنین رندرهای ارائه شده از سوی این گوشی استفاده از فناوری حفره دوربین در صفحه نمایشگر و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی را در کنار حسگر اثر انگشت تایید می‌کند.

این گوشی اولین مدل از خانواده W است که از فناوری Punch Hole به جای ناچ دوربین استفاده می‌کند. بزرگ بودن ابعاد ناچ در گوشی‌های نسل اول مشکل بزرگی بود که بخش قابل توجهی از صفحه نمایش را اشغال می‌کرد. حالا ال‌جی با استفاده از این فناوری علاوه بر طراحی مدرن‌تر قصد دارد صفحه نمایش کاملی را در اختیار طرفداران خود قرار دهد.

لنز اصلی دوربین‌های پشت این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و هنوز اطلاعاتی در رابطه با دیگر لنزها ارائه نشده است. همچنین همانطور که از تصاویر پیداست، شکاف سیم کارت این گوشی در سمت چپ قاب و دکمه پاور، تنظیم صدا و کلید مخصوصی برای ارتباط با دستیار صوتی گوگل در سمت راست گوشی ال جی W41 قرار گرفته است.

الی‌جی پیش از این از گوشی‌های W11 و W31 با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار رونمایی کرده بود. صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD، چیپست مدیاتک هلیو P22 و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از جمله مشخصاتی است که این دو گوشی از آن‌ها بهره خواهند برد.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با ال جی W41 منتشر نشده است. درست مانند خانواده سری F گلکسی سامسونگ، این سری از گوشی‌های سطح متوسط و پایین تنها در هند عرضه خواهند شد. با این وجود می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد عرضه جهانی آن‌ها نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی