ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Fabulous
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Fabulous؛ مربی انگیزه و ترک عادات اشتباه

چه چیزی باعث می‌شود که نتوانیم به اهدافمان برسیم؟ بهتر بگویم، چه عاملی باعث می‌شود که اصلا هدف نداشته باشیم؟ پاسخ این سؤالات در اکثر مواقع «بی‌انگیزگی» است و اپلیکیشنی که در ادامه با آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

چه چیزی باعث می‌شود که نتوانیم به اهدافمان برسیم؟ بهتر بگویم، چه عاملی باعث می‌شود که اصلا هدف نداشته باشیم؟ پاسخ این سؤالات در اکثر مواقع «بی‌انگیزگی» است و اپلیکیشنی که در ادامه با آن آشنا می‌شوید کاملا بر ضد این موضوع کار می‌کند.

Fabulous مثل یک مربی مهربان و دلسوز به شما انگیزه می‌دهد تا عادت‌های غلط را کنار بگذارید، برای خودتان هدف تعیین کنید و به سوی اهداف قدم بردارید تا در نهایت به انسان شادتری تبدیل شوید. این اپلیکیشن Habit Tracker مبنای کارش را بر «طراحی عادات درست» گذاشته و با شگردی کاملا علمی و روانشناسانه شما را تعلیم می‌دهد.

اپلیکیشن Fabulous

هدف نهایی Fabulous یک چیز بیشتر نیست: طی فقط 30 روز، عادات بدتان را بشناسید و آن‌ها را با عادات خوب جایگزین کنید و همه عادات جدید را در وجودتان نهادینه کنید. این پروسه که نسبتا طولانی هم هست، در Fabulous به شکل یک ماجراجویی دنبال می‌شود و تمام تلاش اپلیکیشن این است که انرژی شما هرگز نیفتد. باید اعتراف کرد که این کار به لطف طراحی استادانه تجربه کاربری کاملا موفقیت آمیز بوده است.

از آنجا که مخاطب Fabulous عمدتا افراد بی‌انگیزه و دارای ضعف اختیار هستند، اپلیکیشن تلاش کرده که این حس را در کاربران تقویت نکند. به خاطر همین از همان اول کار تمرینات و درخواست‌هایش را بر سرتان آوار نمی‌کند و زمام امور را خودش به دست می‌گیرد. مثلا با پرسیدن چند سؤال و پیدا کردن منشأ بی‌انگیزگی شما، به شما می‌گوید که برای شروع کار فردا بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید و این عادت را طی روزهای آینده حفظ کنید.

همینطور که به جلو بروید، تمرینات متنوع‌تر می‌شوند. از تمرینات کششی گرفته تا ورزش‌های کوچک خانگی و بازی‌های فکری و در نهایت یوگا و تکنیک‌های مراقبه، همه به تدریج به شما آموزش داده می‌شوند و خوشبختانه با ترکیبی از یادآورهای اپلیکیشن و جملات انگیزشی، احتمالش بسیار بالاست که این تمرینات به عادات ثابت شما تبدیل شوند. البته خودتان هم باید در این کار استمرار داشته باشید.

اپلیکیشن Fabulous

بزرگترین نقطه قوت Fabulous تداعی این حس در شماست که مربی دلسوز و دانایی دارید و لازم نیست همه فشارهای ترک عادات غلط‌ را خودتان تنهایی به دوش بکشید. آدم‌ها هنگام بی‌انگیزگی نیاز به شخصی از بیرون دارند که به آن‌ها یادآوری کند چقدر قوی و بااراده هستند، بخشی از مسئولیت‌هایشان را به او بسپارند و از او بخواهند که برای بهتر شدن به آن‌ها کمک کند.

Fabulous به لطف محیط زیبای گرافیکی، ارتباط تعامل محور و تکنیک‌های درست علمی تا حد زیادی در نقش همین شخص ظاهر می‌شود. بنابراین اگر این روزها احساس کسالت و بی‌انگیزگی می‌کنید، خواب خوبی ندارید یا از خودتان راضی نیستید، شاید بد نباشد نیم نگاهی به یکی از برترین اپلیکیشن‌های دوران و انتخاب سردبیران گوگل پلی داشته باشید.

Fabulous

Fabulous

سازنده: Fabulous قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 331 / 56 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    برنامه باحالیه گرافیکشم باحاله

مطالب پیشنهادی