ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو از لوگو و نماد تبلیغاتی جدید خود رونمایی کرد

پوکو که یکی از محبوب‌ترین برندهای موبایل در بازار میان‌رده محسوب می‌شود به تازگی از لوگو و شخصیت تبلیغاتی جدیدی برای بخش هند خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین از عبارت تبلیغاتی جدید خود تحت عنوان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

پوکو که یکی از محبوب‌ترین برندهای موبایل در بازار میان‌رده محسوب می‌شود به تازگی از لوگو و شخصیت تبلیغاتی جدیدی برای بخش هند خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین از عبارت تبلیغاتی جدید خود تحت عنوان Made of Mad (ساخته شده از جنون) یاد کرد.

شخصیت تبلیغاتی جدید این کمپانی که شبیه ترکیبی از ایموجی‌ها است، در لوگوی شرکت هم حضور دارد. کمپانی پوکو عنوان می‌کند با انجام این تغییر تمایل دارد واژه جنون را دوباره تعریف کند، به همین دلیل ایموجی استفاده شده در این لوگو ظاهری عصبانی و شرور دارد.

پوکو در سال ۲۰۱۸ کار خود را به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی آغاز کرد. این برند سال گذشته مستقل شد و اکنون فعالیت‌های خود را به صورت جداگانه انجام می‌دهد. با این وجود، علی رغم اصرار این شرکت به استقلال، پوکو همچنان از سخت‌افزارهای گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کند و چندین گوشی این کمپانی با نام تجاری شیائومی ثبت شده است. گوشی POCO M3 تنها یک نمونه از محصولاتی است که با نام تجاری شیائومی عرضه شده است.

در این لوگو توجه زیادی به حرف O شده است و این حرف به تنهایی مانند یک ایموجی در وسط لوگو قرار گرفته. هاله روی سر این ایموجی نشان دهنده نوعی حس خوب به دیگران است. با توجه به اینکه پوکو عبارت تبلیغاتی جدید Made of Mad را برای خود انتخاب کرده‌ است، شاخ‌های این ایموجی می‌تواند به جنبه‌های شرورانه و شیطنت آمیز آن اشاره داشته باشد.

تغییر هویت بصری در بین شرکت‌های حوزه فناوری مفهوم بیگانه‌ای تلقی نمی‌شود و بسیاری از کمپانی‌ها چنین تصمیم مشابهی را برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود انجام داده‌اند. اولین محصولی که انتظار می‌رود از این طرح‌های جدید استفاده کند، گوشی Poco X3 Pro است که در ماه مارس معرفی خواهد شد. هنوز مشخصات زیادی از این گوشی منتشر نشده است اما شایعاتی که از این موبایل به گوشی می‌رسد حاکی از آن است که با یک گوشی میان‌رده 4G و مشابه Poco X3 مواجه خواهیم شد.

طبق اعلام مرکز تحقیقاتی Counterpoint Research کمپانی پوکو در حال حاضر سومین برند بزرگ گوشی از نظر میزان فروش آنلاین در کشور هند محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pars
    pars | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    کودکانه ست و اصلا در حد شرکت بین المللی نیست . البته متفاوت از بقیه ست

  • porsesh
    porsesh | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    از نظر من جالب نیست. ابتدایی هست و در حد یه کمپانی جهانی نیست

  • sajadparvini
    sajadparvini | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    بد شده به نظرم

مطالب پیشنهادی