ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاوربانک
تکنولوژی

مهم‌ترین تکنولوژی‌های پاوربانک چطور کار می‌کند؟ [تماشا کنید]

پاوربانک‌ها در ظاهر گجت‌های ساده‌ای هستند اما در دل آنها تکنولوژی‌های متنوعی نهفته است. در ویدیوی پیش رو قصد داریم درباره تکنولوژی باتری‌ها، شارژ بیسیم، شارژ سریع و ‌پاور دلیوری توضیح دهیم. مطلب پیش رو ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۴

پاوربانک‌ها در ظاهر گجت‌های ساده‌ای هستند اما در دل آنها تکنولوژی‌های متنوعی نهفته است. در ویدیوی پیش رو قصد داریم درباره تکنولوژی باتری‌ها، شارژ بیسیم، شارژ سریع و ‌پاور دلیوری توضیح دهیم.

مطلب پیش رو تنها به خلاصه‌ای از آنچه در ویدیوی زیر تشریح می‌شود می‌پردازد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم مشاهده ویدیو را از دست ندهید.

شارژ وایرلس استانداردهای متنوعی از جمله PMA، Airfuel و qi دارد. از بین تمامی این استانداردها، «qi» که در اصل «چی» خوانده می‌شود محبوب‌ترین است. نحوه کار شارژ بیسیم بر القای الکترو مغناطیسی مبتنی است. در ویدیو به این سوالات پاسخ می‌دهیم که آیا شارژ وایرلس از شارژ با کابل سریع‌تر است یا خیر؟ و آیا این تکنولوژی موجب داغ شدن خطرناک گوشی‌های می‌شود و برای سلامت انسان ضرر دارد یا نیازی نیست نگران این موضوعات باشید؟

در مورد باتری‌ها به تفاوت‌های بین لیتیوم یون و لیتیوم پلیمری می‌پردازیم و راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که با رعایت آنها می‌توانید طول عمر پاوربانک‌تان را افزایش دهید. در ادامه از تکنولوژی‌های شارژ سریع محبوب از جمله کوالکام کوییک شارژ، نحوه کارکرد آنها و روش انتخاب نسخه‌های متفاوت آنها در پاوربانک‌ها می‌گوییم.

همچنین در مورد امکان شارژ یک گوشی ساده با پاور بانک شارژ سریع، کابل مورد نیاز برای شارژ سریع و احتمال خراب شدن باتری گوشی با شارژ سریع صحبت می‌کنیم. در نهایت از پاور دلیوری به عنوان یکی از استانداردهای شارژ سریع می‌گوییم. این استاندارد در حال حاضر در برخی از گوشی‌ها از جمله آیفون پشتیبانی می‌شود و حتی برخی از لپتاپ‌ها را هم می‌توان با پاوربانک‌های سازگار با این استاندارد شارژ کرد. با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی این سوالات را بدهیم.

اگر قصد خرید پاوربانک را دارید پیشنهاد می‌کنم راهنمای خرید پاور بانک دیجیاتو را از دست ندهید. در این مطلب علاوه بر معرفی بهترین پاوربانک‌های هر فصل از سال، به نحوه محاسبه ظرفیت پاوربانک مورد نیازتان هم پرداخته‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • i۲sight
    i۲sight | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

    ویدیوش کو ؟چرا تو مرورگر من نیست؟
    (ویندوز10/کروم)

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

      ممنونم. اصلاح شد.

مطالب پیشنهادی