ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آیا ریویان به دنبال ساخت یک پیکاپ جدید بعد از RT1 است؟

تراک RT1 کمپانی ریویان که از اواخر تابستان امسال وارد خط تولید می‌شود، تاکنون در قالب نمونه‌های پرتو تایپ، به دفعات زیاد دیده شده است. این پرتو تایپ‌ها در رنگ‌های متنوع و با پوشش‌های استتاری ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵

تراک RT1 کمپانی ریویان که از اواخر تابستان امسال وارد خط تولید می‌شود، تاکنون در قالب نمونه‌های پرتو تایپ، به دفعات زیاد دیده شده است. این پرتو تایپ‌ها در رنگ‌های متنوع و با پوشش‌های استتاری گوناگون، در حال تردد اند. اما تمام آنها تا به امروز تقریبا از فرم بدنه یکسانی بهره می‌بردند.  در این میان، از انبوه عکس‌های جاسوسی منتشر شده از تراک ریویان، این بار سر و کله یک مدل جدید پیدا شده است که به نظر محصولی کاملا تازه و جدید است.

مدلی که در کنار نسخه معمولی RT1 که پیش‌تر آن را دیده بودیم، حضور دارد. البته هنوز خود ریویان هیچ چیز را به طور رسمی تایید نکرده است.

این تصاویر از نسخه جدید RT1، در کلوب طرفداران ریویان منتشر شده است. البته همین حالا هم هر کس بخواهد، می‌تواند این عکس‌ها را تحت عنوان تست خودرو در آب و هوای سرد، در وب سایت رسمی ریویان مشاهده کند. یکی از نکاتی که اعضای کلوب هواداران ریویان به آن اشاره کرده اند، ابعاد کوچکتر شیشه عقب و درب عقب است.

در واقع، شیشه و درهای عقب در مقایسه با همین قطعات در بخش جلو، به وضوح کوچکتر طراحی شده اند. نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که فاصله محوری کوتاه‌تر شده است. اما از روی پیکاب دیده شده در تصاویر می‌توان این گونه برداشت کرد. با این حال، امیدواریم که از فضای کابین و راحتی آن، کاسته نشده باشد.

اگر تراک پوشانده شده با کاورهای سفید، همان نسخه جدید باشد، دیگر جای غافلگیری باقی نمی‌ماند. زیرا اینکه ریویان پیکاب خود را فقط با یک سبک طراحی و استایل ظاهری عرضه کند، اصلا منطقی نیست.

بنابراین قرار گرفتن مدل‌های طویل و تک کابین در سبد فروش، محتمل‌ترین گزینه این خودروساز خواهد بود. با توجه به مصاحبه اخیر مدیر عامل شرکت ریویان با وب سایت موتور ترند، بعید هم نیست که این مدل، همان تراک کوچک‌تری باشد که او وعده عرضه‌اش را داده بود. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا ریویان این عکس‌ها را به صورت تصادفی منتشر کرده است؟ نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی