ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم معرفی ایرتگ، آیپد و ایرپاد جدید اپل احتمالا ۳ فروردین برگزار می‌شود

اپل احتمالا اولین رویداد سال ۲۰۲۱ خود را در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. این مراسم ممکن است میزبان محصولاتی مانند ایرتگ، آیپد جدید و نسخه تازه ایرپاد بی‌سیم ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

اپل احتمالا اولین رویداد سال ۲۰۲۱ خود را در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. این مراسم ممکن است میزبان محصولاتی مانند ایرتگ، آیپد جدید و نسخه تازه ایرپاد بی‌سیم باشد.

در گزارش‌های قبلی به تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) برای برگزاری مراسم اپل اشاره شده بود، با این حال «مارک گرمن» از بلومبرگ این احتمال را رد کرد ولی اظهار داشت که اپل می‌تواند در ادامه ماه مارس رویداد خود را برگزار کند. حالا یک منبع موثق چینی به نام Kang می‌گوید رویداد اپل در همان روز رویداد وان پلاس برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط سراسر جهان، رویداد اپل به صورت دیجیتال و آنلاین پخش می‌شود و کاربران از طریق وب‌سایت اپل و یوتیوب می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. برگزاری رویداد اپل در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) هم دور از انتظار نیست. این شرکت معمولا رویدادهای خود را در روز سه‌شنبه برگزار می‌کند. پیش‌تر اعلام شده بود که اپل در اوایل بهار، همزمان با راه‌اندازی قابلیت App Tracking Transparency در iOS 14.5 رویدادی برگزار خواهد کرد.

هنوز اطلاعاتی به صورت رسمی از این مراسم منتشر نشده، با این حال شواهد موجود پیرامون عرضه قریب‌الوقوع ردیاب بلوتوثی ایرتگ می‌تواند عرضه این دستگاه در رویداد ۳ فروردین را تایید کند. خبرگزاری‌هایی مانند «دیجی‌تایمز» هم قبلا گفته بودند که اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۱ از نسخه‌های جدید آیپد با نمایشگر mini-LED و پردازنده سریع‌تر رونمایی خواهد کرد.

به فاصله کوتاهی پس از آن که Kang تاریخ ۳ فروردین را برای رویداد اپل اعلام کرد، منبع آگاه اخبار اپل «جان پراسر» هم در توییتی عدد ۲۳ را نوشت تا ظاهرا ادعای Kang را مبنی بر برگزاری رویداد این شرکت در تاریخ ۲۳ مارس تایید کند. Kang پارسال چند هفته پیش از معرفی آیفون ۱۲ به درستی فاش کرد که اپل شارژر مگ‌سیف را دوباره به زندگی برمی‌گرداند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی