ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین تصاویر از نسل تازه 308 با لوگوی جدید کمپانی پژو منتشر شد

پژو احتمالا از انتشار این تصاویر چندان راضی نیست! اما ما بسیار ذوق زده‌ایم که توانستیم سرانجام چهره رسمی نسل جدید 308 را ببینیم. آنچه اکنون پیش روی خود می بینید، احتمالا طراحی نهایی این ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

پژو احتمالا از انتشار این تصاویر چندان راضی نیست! اما ما بسیار ذوق زده‌ایم که توانستیم سرانجام چهره رسمی نسل جدید 308 را ببینیم. آنچه اکنون پیش روی خود می بینید، احتمالا طراحی نهایی این هاچ بک کامپکت فرانسوی است. خودرویی که در همان سگمنت فولکس واگن گلف قرار می‌گیرد.

تصاویری که قبلا از این خودرو منتشر شده بود، آن را در پوشش‌های استتاری سنگینی نشان می‌داد. اما این عکس‌های تازه، پوزه 308 جدید را به خوبی نمایان کرده است. دماغه به طور کلی از نو طراحی شده است و در طراحی آن، 508 و 208 جدید را منبع الهام قرار داده اند.

پژو 308

جلو پنجره غول آسا، بخشی از کاراکتر امروزی محصولات پژو است که اینک برای اولین بار، لوگوی جدید پژو را به خود می‌بیند. پشت ابعاد بزرگ این لوگو، به نظر می‌رسد که رادارهای مختلف خودرو پنهان شده اند. بالاتر از این لوگو، نوشته 308 به چشم می‌خورد. جلو پنجره از طرفین با چراغ‌های تند و تیزی احاطه می‌شود.

چراغ‌های روشنایی روز به شکل کمان‌هایی بزرگ از چراغ‌های اصلی، مشتق شده اند. قطعات کرومی کوچک بین جلو پنجره و چراغ‌ها هم احتمالا حکم شستشو دهنده چراغ‌ها را دارند. بخش پایینی سپر به شکلی خشن و اسپرت طراحی شده است. در دو گوشه سپر هم بامپرهای مجزا را می‌توان دید.

پژو 308

با حرکت به سمت کناره‌ها، نشان جدید پژو را بر روی گلگیرهای جلو هم می‌توان دید. خطوط پایین درها و رکاب هم در تناسب با سپرها، عضلانی و اسپرت طراحی شده اند. رینگ‌های آلیاژی و آینه‌های جانبی به رنگ مشکی در آمده اند تا تم اسپرت ظاهر خودرو را تکمیل‌تر کنند.

متاسفانه عکس‌های فعلی نمای واضحی از بخش عقب خودرو را به تصویر نکشیده اند. چرا که این پرتو تایپ همچنان از عقب، استتار شده است. اما حداقل از روی همین تصاویر هم می‌توان فهمید که با توجه به وجود یک دیفیوزر خشن همراه با سر اگزوزهای بیضی شکل، احتمالا خودرو شکار شده از تریم GT-Line است. با انتشار این عکس‌ها، آن طور که به نظر می‌آید، تا رونمایی و معرفی رسمی پژو 308 جدید، تنها چند هفته زمان باقی مانده است.

پژو 308

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • GT
    GT | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

    کپی هوندا

  • BuBo
    BuBo | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

    لوگو به اون خوبی رو چی کار کردن

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

    چقدر زشت و عجغ وجغ. ?

    • afg
      afg | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

      همینم تو خواب گیرت نمیاد

مطالب پیشنهادی