ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت ها

پولستار Re:Move معرفی شد؛ پیش‌نمایشی از یک اسکوتر برقی برای شهرهای آینده

الزام خودروسازان به کاهش آلایندگی، صنعت خودرو را به سمت پیشرانه‌های برقی و ایده‌های نوین سوق می‌دهد. این امر سبب شده بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، تولید مدل‌های برقی را در دستور کار ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

الزام خودروسازان به کاهش آلایندگی، صنعت خودرو را به سمت پیشرانه‌های برقی و ایده‌های نوین سوق می‌دهد. این امر سبب شده بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، تولید مدل‌های برقی را در دستور کار قرار دهند.

اما در کنار خودروهای الکتریکی، برخی از خودروسازان به تولید دیگر وسایل نقلیه پاک – مثل دوچرخه و اسکوتر – نیز رو آورده و از این طریق قصد دارند سهمی از بازار‌های نوظهور را به خود اختصاص دهند.

پولستار تازه‌ترین برندی است که با رونمایی از یک اسکوتر برقی به نام Re:Move به این جمع پیوسته است. این اسکوتر ساختار ساده‌ای داشته و با هدف حمل و تحویل کالا در مسافت‌های کوتاه پایانی طراحی شده است.

به گفته پولستار، Re:Move علی‌رغم ابعاد کوچک خود می‌تواند باری به وزن 275 کیلوگرم را با خود حمل کند. این اسکوتر ماحصل همکاری طراحی به نام Konstantin Grcic، شرکت آلومینیوم‌سازی Hydro و شرکت موتورسیکلت‌سازی CAKE با کمپانی پولستار محسوب می‌شود.

آقای Grcic در رابطه با این اسکوتر جذاب گفته:

«پلتفرم افقی و محافظ عمودی چیزی است که آن را در طراحی خودرو نمی‌بینید. این روشی است که برای ساخت میز و قفسه کاربرد دارد. من فکر می‌کنم سادگی، واضح بودن و به طور کلی عمل‌گرایی خوب است. طراحی خوب همیشه پایدار بوده، چون ماندگار باقی می‌ماند. چیزهایی که چرخه عمر بالایی دارند، پایدار هستند.»

پولستار Re:Move

توماس اینگنلات مدیرعامل پولستار هم در رابطه با Re:Move گفته:

«این فقط آغاز راه است. قوای محرکه برقی تنها گام اول است، ما سپس باید کل زنجیره تامین و موادی که با آن طراحی می‌کنیم را در نظر بگیریم. این خیلی هیجان‌انگیزتر از بیست سال گذشته است، زمانی که طراحان اشیا را فقط زیبا می‌ساختند.»

در حال حاضر پولستار Re:Move به عنوان یک کانسپت معرفی شده، ولی شرکت‌هایی که در پشت آن قرار دارند، می‌خواهند بزودی از نسخه نهایی و تولید انبوه آن پرده‌برداری کنند. این اتفاق در روز 17 مارس (27 اسفند) خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی