ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین گلکسی A22 پیش از موعد رونمایی مشخص شد

مشخصات دوربین گوشی هوشمند گلکسی A22 جانشین موبایل پرطرفدار گلکسی A21  پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد. گلکسی A22 قرار است در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شود که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

مشخصات دوربین گوشی هوشمند گلکسی A22 جانشین موبایل پرطرفدار گلکسی A21  پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد. گلکسی A22 قرار است در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شود که نسخه 5G آن احتمالا ارزان قیمت ترین موبایل 5G سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

سال گذشته میلادی سامسونگ نام چند گوشی هوشمند از سری گلکسی A را ثبت کرد که نام گلکسی A22 اقتصادی نیز در بین آنها دیده می‌شد. تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد مشخصات این موبایل به اشتراک گذاشته شده است و اکنون مشخصات دوربین آن پیش از فرارسیدن موعد رونمایی احتمالی در خرداد ماه سال آینده نیز منتشر شده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت «TheElec» انتظار می رود گلکسی A22 با بهره مندی از چهار دوربین در پنل پشتی دستگاه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی،‌ دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیسلی و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد. مشخصات دوربین موبایل جدید دقیقا مشابه گلکسی A21s است. به علاوه در گزارش اخیر آمده است که گلکسی A22 نیز همانند گلکسی A21 مجهز به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

«سامسونگ الکترومکانیکس» علاوه بر تامین حسگر دوربین گلکسی A52 و گلکسی A72، مسئولیت تامین حسگر دوربین پنل پشتی گلکسی A22 را نیز برعهده خواهد  داشت. این در حالی است که حسگر دوربین سلفی گلکسی A22 از طریق Coasia تامین می شود.

گلکسی A22 احتمالا در دو نسخه 4G و 5G در بازار هند و برخی دیگر از بازارهای نوظهور عرضه و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد نسخه 5G این موبایل با بهره مندی از چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک در رنگ های طوسی، سبز روشن، بنفش و سفید با قیمت حدود ۲۷۹ یورو به بازار عرضه شود.

داده های آماری Omdia نشان می دهد که سال گذشته میلادی سامسونگ در مجموع ۱۹.۴ میلیون دستگاه گلکسی A21 به بازار عرضه کرد و توانست رتبه پنجم بیشترین آمار عرضه را در بین موبایل های ۲۰۲۰ از آن خود کند. حال باید دید گلکسی A22 نیز می تواند به فروش خوبی دست پیدا کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • irezai
    irezai | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

    آقا جون هرکی دوست دارین این اخبارای بی ارزشو نذارید که مشخصات فلان گوشی یک روز قبل معرفی افشا شد! شد که شد، فدای سرم که شد
    چه اهمیتی داره واقعا

    اونم گوشیای میان رده!!!!!

    حیفه واقعا، نصف اخبار دیجیاتو شده همینا، من که دارم کم کم دلسرد میشم...

مطالب پیشنهادی