ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر رسمی ساعت هوشمند وان پلاس واچ منتشر شد

وان پلاس در تاریخ ۳ فروردین در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، از اولین ساعت هوشمندش هم رونمایی خواهد کرد و حالا تصویر رسمی وان پلاس واچ از سوی این کمپانی منتشر شده است. به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

وان پلاس در تاریخ ۳ فروردین در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، از اولین ساعت هوشمندش هم رونمایی خواهد کرد و حالا تصویر رسمی وان پلاس واچ از سوی این کمپانی منتشر شده است.

به تازگی حساب توییتری «آنباکس تراپی» تصویری از وان پلاس واچ منتشر کرده که البته پس از مدتی، وان پلاس آن را ریتوییت کرد و عکس رسمی این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

طبق این تصویر، وان پلاس واچ از طراحی گرد بهره می‌برد و در سمت راست آن دو دکمه به چشم می‌خورد. اولین ساعت هوشمند وان پلاس فاقد دکمه چرخان خواهد بود و طراحی شبیه به یک ساعت عادی دارد. ظاهرا چینی‌ها برای این محصول بند عادی درنظر می‌گیرند و شاهد بندهای اختصاصی برای آن نخواهیم بود.

این عکس همچنین برای اولین بار سیستم عامل جدید این ساعت هوشمند را به نمایش می‌گذارد. مدیرعامل وان پلاس، «پیت لاو» رسما تایید کرده که این محصول به Wear OS گوگل مجهز نمی‌شود و از سیستم عامل مبتنی بر RTOS بهره می‌برد. به گفته لاو، وان پلاس واچ بدون هیچ مشکلی به گوشی‌های هوشمند، هدفون‌ها و تلویزیون‌های این برند متصل می‌شود و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت.

وان پلاس واچ

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «ایشان آرگاوال» به تازگی بخشی از مشخصات این ساعت هوشمند را منتشر کرده. به گفته آرگاوال، وان پلاس واچ در نسخه ۴۶ میلی‌متری از راه می‌رسد و با استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این دستگاه همچنین از یک نسخه سیستم شارژ سریع Warp Charge پشتیبانی می‌کند که با ۲۰ دقیقه شارژ، تا یک هفته کاربر را همراهی می‌کند.

وان پلاس واچ همچنین از ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و می‌توان توسط آن به نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ورودی دست پیدا کرد. در نهایت این محصول می‌تواند بطور خودکار تمرینات ورزشی را تشخیص دهد. از سایر مشخصات اولین ساعت هوشمند وان پلاس می‌توان به ردیابی خواب، استرس، غلظت اکسیژن خون و ضربان قلب اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی