ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و ویدیوی ماکت آیفون ۱۳ پرو ؛ ناچ کوچکتر و مکان متفاوت دوربین سلفی [تماشا کنید]

یک وبلاگ مرتبط با زنجیره تامین در ژاپن ویدیو و تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به ماکت آیفون ۱۳ پرو است. اگر این ماکت متعلق به آیفون بعدی باشد می‌توان گفت که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

یک وبلاگ مرتبط با زنجیره تامین در ژاپن ویدیو و تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به ماکت آیفون ۱۳ پرو است. اگر این ماکت متعلق به آیفون بعدی باشد می‌توان گفت که ناچ و دوربین سلفی آن طراحی متفاوتی نسبت به گذشته دارد.

آیفون ۱۳ پرو

این ماکت آیفون ۱۳ پرو احتمالا بر اساس طرح‌های شماتیک فاش شده از زنجیره تامین طراحی شده است. به طور معمول چنین اطلاعاتی پیش از رونمایی رسمی از گوشی در اختیار تولید کنندگان لوازم جانبی قرار می‌گیرد تا محصولات خود را بر اساس آن طراحی کنند.

آیفون ۱۳ پرو

بنا بر این گزارش ناچ آیفون ۱۳ پرو ارتفاعی ۵.۳۵ میلی‌متری دارد؛ در حالی که این عدد در آیفون ۱۲ پرو ۵.۳ میلی‌متر است. از نظر پهنا اما ناچ آیفون ۱۳ پرو ابعادی ۲۶.۸ میلی‌متری دارد که به میزان محسوسی نسبت به ۳۴.۸۳ میلی‌متر در آیفون ۱۲ پرو کوچک‌تر است. به نظر می‌رسد دلیل این که ناچ اندکی ارتفاع بیشتری دارد به منتقل کردن اسپیکر به حاشیه بالایی مربوط باشد. به همین دلیل اپل مجبور شده دیگر قطعات این بخش را کمی پایین‌تر قرار دهد. پیش از رونمایی آیفون ۱۲ هم شایعه شده بود که شاهد این طراحی برای اسپیکر خواهیم بود که البته در نهایت چنین اتفاقی را شاهد نبودیم و اسپیکر آیفون ۱۲ هم ظاهری مشابه آیفون XS ،X و ۱۱ دارد.

این ماکت که به دست وبلاگ Macotakara رسیده همچنین نشان می‌دهد اپل قصد دارد جای دوربین سلفی را نیز تغییر دهد و از سمت راست ناچ به سمت چپ منتقل نماید. هنوز دلیل چنین تصمیمی مشخص نیست اما احتمال دارد چینش متفاوت اجزای داخلی قرار گرفته در ناچ موجب چنین تفاوتی باشد.

آیفون ۱۳ پرو

به غیر ناچ کوچکتر و تغییر مکان دوربین سلفی، تفاوت چندان دیگری بین ظاهر آیفون ۱۳ پرو با نسل فعلی مشاهده نمی‌شود. انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون ۱۲ باشند و تغییراتی از جمله نمایشگر بهبود یافته و مجهز شدن به تاچ آی‌دی شامل حالشان شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی