ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندرهای ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل با حاشیه کم نمایشگر افشا شد

گوگل تلاش‌های زیادی برای بهبود سیستم عامل Wear OS کرده اما هنوز سخت افزاری برای آن ارائه نکرده. حالا که ظاهرا فاصله کوتاهی با معرفی ساعت هوشمند این غول جستجوی اینترنتی داریم، اولین رندرهای پیکسل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

گوگل تلاش‌های زیادی برای بهبود سیستم عامل Wear OS کرده اما هنوز سخت افزاری برای آن ارائه نکرده. حالا که ظاهرا فاصله کوتاهی با معرفی ساعت هوشمند این غول جستجوی اینترنتی داریم، اولین رندرهای پیکسل واچ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» رندرهای این ساعت هوشمند را منتشر کرده. با توجه به این تصاویر، پیکسل واچ از نمایشگر گرد بهره می‌برد که در کنار آن یک دکمه چرخشی به چشم می‌خورد.

پیکسل واچ

طبق این رندرها، اولین ساعت هوشمند گوگل از نظر طراحی تفاوت چندانی با ال جی واچ استایل ندارد، البته نمایشگر حاشیه کمی دارد. ظاهرا این محصول از نمایشگر خمیده مشابه با گلکسی واچ اکتیو ۲ بهره می‌برد. بند این ساعت هوشمند هم طراحی مشابه با اپل واچ سری ۶ دارد.

با وجود چنین شباهت‌هایی ظاهرا پیکسل واچ در مقایسه با محصولات هواوی، سامسونگ و موتورولا ضخامت و وزن کمتری دارد. در گزارش اخیر اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این ساعت هوشمند به چشم نمی‌خورد، با این حال می‌دانیم با سیستم عامل Wear OS از راه می‌رسد.

پیکسل واچ

بازار ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده و اپل توانسته با محصولاتش در بازار حکمرانی کند. اگرچه گوگل تلاش‌های فراوانی برای افزایش محبوبیت سیستم عامل Wear OS در بازار کرده، اما نتوانسته به موفقیت چندانی دست پیدا کند.

در حالی که انتظار می‌رود در آینده شرکت‌های بیشتری مانند سامسونگ به سراغ استفاده از سیستم عامل اندروید بروند و برای مثال گلکسی واچ جدید احتمالا با Wear OS وارد بازار می‌شود، ورود مستقیم گوگل به این بازار طبیعی به نظر می‌رسد.

پیکسل واچ

باید به این موضوع اشاره کنیم که این رندرها رسمی نیستند و با وجود اینکه شایعات به معرفی پیکسل واچ در ماه اکتبر اشاره دارند، شاید در نهایت گوگل چنین محصولی را روانه بازار نکند یا اینکه سال آینده میلادی آن را ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی