ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل تی‌وی جدیدی با ترکیب هوم‌پاد و دوربین فیس‌تایم در حال توسعه است

بلومبرگ می‌گوید اپل در حال کار روی یک محصول هوشمند خانگی جدید است، محصولی که اپل تی‌وی را به ترکیبی از یک بلندگوی هوشمند و دوربین تبدیل می‌کند. این محصول احتمالا ایده‌ای مشابه Roku Streambar ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۵

بلومبرگ می‌گوید اپل در حال کار روی یک محصول هوشمند خانگی جدید است، محصولی که اپل تی‌وی را به ترکیبی از یک بلندگوی هوشمند و دوربین تبدیل می‌کند. این محصول احتمالا ایده‌ای مشابه Roku Streambar دارد که اتاق نشیمن خانه را با یک سیستم مولتی‌مدیای حرفه‌ای به‌کلی ارتقا می‌دهد.

طبق اعلام «مارک گرمن» از نشریه بلومبرگ، این دستگاه دارای همان قابلیت‌های اپل تی‌وی مثل امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های استریم ویدیو و کنسول‌های گیمینگ، قابلیت‌های بلندگوی هوشمند هوم‌پاد و دوربینی برای تماس فیس‌تایم و ارتقای ایمنی منزل خواهد بود. گرمن می‌گوید محصول جدید اپل هنوز در مراحل اولیه توسعه است و شاید هرگز به بازار راه پیدا نکند.

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که اپل تولید بلندگوی بزرگ هوم‌پاد را متوقف کرده است. به‌علاوه، طرفداران این شرکت مدت‌هاست که منتظر نسل جدید اپل تی‌وی هستند. بر اساس شایعات، نسخه بعدی اپل تی‌وی احتمالا تا اواخر امسال معرفی می‌شود.

ترکیب بلندگوی هوشمند و ستاپ‌باکس تلویزیون ایده بسیار جذابی به نظر می‌رسد. کاربران در حال حاضر برای دسترسی به سیری در حین استفاده از اپل تی‌وی باید دکمه میکروفن ریموت کنترل این دستگاه را نگه دارند، ولی خیلی خوب می‌شد اگر دستیار صوتی اپل در ستاپ‌باکس این شرکت نیز همواره آماده شنیدن فرمان‌های کاربر می‌بود.

بلومبرگ قبلا در ماه مارس گفته بود که اپل در حال کار روی بلندگویی دارای نمایشگر است. حالا در گزارش امروز هم گفته شده که این شرکت ایده تولید بلندگوی هوشمند با صفحه لمسی را در نظر دارد. چنین دستگاهی می‌تواند ترکیبی از آیپد و هوم‌پاد باشد و برای پشتیبانی از تماس‌های تصویری از دوربین بهره ببرد. اپل همچنین ایده استفاده از آیپد روی بازوی رباتیک را بررسی کرده تا این دستگاه بتواند مثل Echo Show آمازون جهت دیدش را به سمت شما برگرداند.

اپل تی‌وی

ترکیب تی‌وی باکس/بلندگو و هوم‌پاد دارای نمایشگر لمسی آن‌قدر دور از ذهن به نظر می‌رسد که بعید است حتی سال آینده آن را ببینیم. طرفداران اپل فعلا بهتر است منتظر اپل تی‌وی بعدی باشند که احتمالا پاییز امسال معرفی می‌شود و از پردازنده و ریموت جدید استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی