ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فراخوان رویداد ملی جوان شایسته (JCI TOYP) سال ۲۰۲۱ منتشر شد

رویداد ملی جوان شایسته هر سال به منظور معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سالی که شایستگی و تأثیرگذاری خود را در انجام مأموریت‌های سازمان به اثبات رسانده‌اند توسط اتاق بین المللی جوانان (JCI) برگزار می‌شود. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰

رویداد ملی جوان شایسته هر سال به منظور معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سالی که شایستگی و تأثیرگذاری خود را در انجام مأموریت‌های سازمان به اثبات رسانده‌اند توسط اتاق بین المللی جوانان (JCI) برگزار می‌شود. ماموریت کمیته بین‌المللی جوانان جهان، فراهم کردن فرصت‌های توسعه برای توانمندسازی جوانانی است که تاثیر مثبتی بر دنیا می‌گذارند و سال گذشته «وحید رجبلو» از ایران در بین ۱۰ کارآفرین برتر و تاثیرگذار جوان در جهان قرار گرفت و حال فراخوان رویداد امسال منتشر شده تا دیگر جوانان ایرانی نیز بتوانند در این رویداد شرکت کنند.

هدف از برگزاری این رویداد معرفی جوانان شایسته در کشور و همچنین در سطح جهانی، برای ایجاد انگیزه و الهام بخشی به دیگر جوانان در جهت رشد و خدمت به دیگران است. جوان شایسته‌ انتخاب شده علاوه بر منافع و موفقیت‌های شخصی، پیشرفت دیگران نیز برایش اهمیت دارد و در تلاش برای ایجاد تغییر و تحول برای خود و جامعه است. از جمله این ماموریت‌ها میتوان به تبدیل چالش‌ها و تهدیدها به فرصت، کسب موفقیت و دستاوردهای تاثیرگذار  برای خود و جامعه و فعالیت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد. گفتنیست رویداد جهانی JCI عمر نسبتا درازی دارد و از سال ۱۹۸۳ برگزار می‌شود و ایران نیز از سال گذشته در این رویداد شرکت می‌کند.

اتاق بین المللی جوانان ایران (JCI IRAN) در اولین سال برگزاری این رویداد در کشور (سال ۱۳۹۹)، موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی سطح جهانی رویداد و معرفی وحید رجبلو در میان ۱۰ جوان برتر جهان به عنوان نماینده ایران شد که فرصت شبکه سازی جهانی را برای رجبلو و ایران به ارمغان داشت. وحید رجبلو کارآفرین ایرانی و بنیان‌گذار استارتاپ توانیتو با وجود از کارافتادگی ۹۸ درصدی جسمی، توانسته است شرکت خود را تاسیس نماید. امروزه بیش از ۱۴ هزار شهروند دارای معلولیت از توانیتو استفاده می‌کنند و این وبسایت ۱۷ شغل مستقیم و هزار شغل غیر مستقیم در کشور ایجاد کرده است. توانیتو فرصتی را پدید آورد که اکنون نزدیک به یک هزار خدمات‌دهنده فعال دارد و از طریق این پلتفرم سرویس‌دهی می‌کنند.

با توجه به اینکه محوریت رویداد اقتصادی است، مخاطبان این رویداد، جوانان فعال بازه سنی ۱۸ تا ۴۰ سال و دارای موفقیت و دستاورد‌های تجاری، اقتصادی یا کارآفرینی با معیارهای زیر باشند:

  • شرکت کننده باید فعال اقتصادی موفق و خوش‌نام در حوزه فعالیت خود باشد.
  • دستاوردهای شخص چه مقدار به نفع جامعه بوده است.
  • دستاوردهای شخص به چه میزان برای دیگران الهام بخش و انگیزه دهنده بوده است.

آنطور که اتاق بین‌الملل جوانان ایران اعلام کرده، جوانان شایسته‌ معرفی شده، علاوه بر اینکه در سطح ملی مورد تقدیر قرار می‌گیرند، می‌توانند با اعتبار و شبکه قوی ایجاد شده، مسیر رسیدن به اهداف بزرگ خود را آسان کنند و جهانی فکر کنند.

رویداد ملی جوان شایسته 2021

اکنون اتاق بین الملل جوانان ایران در حال برگزاری رویداد ملی جوان شایسته سال ۲۰۲۱ است. بدین منظور از کلیه متقاضیان دعوت شده در صورتی که در زمینه اقتصادی دستاوردهایی با معیارهای مورد نظر دارند، رزومه خود را تا ۲۷ام فروردین ماه ارسال نمایند. پس از فرآیند داوری تا ۳۱ام فروردین ماه افراد منتخب در سطح کشور معرفی و برای مرحله جهانی، ثبت نام خواهند شد.

جهت ثبت نام و تکمیل فرم به سایت این رویداد مراجعه نمایید و سعی در بازنشر این فراخوان در تمامی شبکه‌های اجتماعی خود داشته باشید.

اتاق بین‌المللی جوانان ایران یک سازمان غیرانتفاعی یا مردم نهاد مبتنی بر عضویت جوانان فعال بین سنین ۱۸ تا ۴۰ سال با نگرش بهبود تجارت‌های کوچک و مسئولیت‌های اجتماعی آنان است و هم‌اکنون در ۱۲۴ کشور و ۵۰۰۰ شهر جهان بیش از دویست هزار عضو دارد. این سازمان از سال ۱۳۹۲ در ایران و در اتاق بازرگانی اصفهان در ایران پایه‌گذاری شد و در دو استان اصفهان و تهران شعبه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی