ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Shoal of fish‏؛ شکارچی اقیانوس

اقیانوس با رمز و رازهای بی‌پایانش کمی ترسناک است و وقتی به حضور کوسه‌ها هم فکر کنید اوضاع بدتر هم می‌شود اما بازی Shoal of fish‏ توانسته آن را به یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اقیانوس با رمز و رازهای بی‌پایانش کمی ترسناک است و وقتی به حضور کوسه‌ها هم فکر کنید اوضاع بدتر هم می‌شود اما بازی Shoal of fish‏ توانسته آن را به یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب تبدیل کند که در آن شما کنترل کوسه را به دست می‌گیرید و به شکار ماهی‌ها می‌روید.

گیم‌پلی بازی به صورت مرحله به مرحله جلو می‌رود و در هر مرحله شما باید قبل از تمام شدن سطح انرژی به یک هدف مشخص دست پیدا کنید زیرا سطح انرژی در هر مرحله محدود است و شنا کردن به صورت مداوم انرژی مصرف می‌کند. پس از اتمام هر مرحله، به عنوان جایزه سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای کوسه، افزایش سطح انرژی و دریافت سکه‌های اضافی استفاده کنید.

علاوه بر ماهی‌ها، موجودات دریایی دیگر هم در بازی هستند اما ماهی‌ها بر اساس رنگی که دارند، کاربردهای مختلفی پیدا می‌کنند. مثلا ماهی‌های مشکی، ماهی‌های معمولی هستند اما ماهی‌های سفیدرنگ سطح انرژی را بالا می‌برند و می‌توانند انرژی مصرف شده را جبران کنند.

یک ماهی عجیب هم در بازی هست که از بقیه‌ی ماهی‌ها جثه‌ی بزرگتری دارد و علامت پخش ویدیو روی آن وجود دارد. اگر این ماهی را گیر بیندازید باید یک ویدیو تماشا کنید و بعد بخشی از بازی ارتقا پیدا می‌کند. ممکن است سرعت بیشتر شود، ممکن است سطح ماهی‌ها تا حد نهایت بالا برود یا چیزهای دیگر.

بازی امکان پرداخت درون برنامه‌ای ندارد اما اگر دوست دارید سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید راه های دیگری وجود دارند. می‌توانید در هر مرحله ماهی‌های نارنجی رنگ را شکار کنید زیرا شکار کردن این ماهی‌ها برابر است با گرفتن سکه‌ی اضافی. علاوه بر این، برخی مراحل به جز هدف اصلی یک چالش اصافی هم دارند که متعاقبا سکه‌های بیشتری به شما می‌دهد.

ولی بهتر است حواستان را جمع کنید چون بر طبق قانون طبیعت اگر شما می‌توانید موجودات کوچکتر را شکار کنید، کوسه‌های بزرگتر هم می‌توانند شما را شکار کنند پس تا حد ممکن از کوسه‌های بزرگتر از خودتان دور بمانید و فرار کنید. البته بقیه‌ی کوسه‌ها در لحظه شما را شکار نمی‌کنند اما اگر بیش از حد دور و برشان بچرخید شکار می‌شوید.

گیم‌پلی کاملا ساده اما روان است و در کنار کنترل‌های بازی که به خوبی عمل می‌کنند، به خوبی هدف سرگرم‌ کردن بازیکنان را انجام می‌دهد. جلوه‌های صوتی بازی هم کاملا آرامش‌بخش هستند و با تمام این ویژگی‌های مثبت می‌توان گفت که بازی Shoal of fish‏ ارزش امتحان کردن را دارد.

اما مثل بسیاری از بازی‌های رایگان دیگر، جای خالی پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای با تبلیغات پر شده که چندان رضایت بخش نیست، خصوصا وقتی در بین مراحل باید چند ثانیه‌ای را منتظر بمانید و تبلیغات  را تماشا کنید. از آنجایی که بازی آفلاین است بهتر است قبل از شروع، اتصال اینترنت را قطع کنید.

Shoal of fish‏

Shoal of fish‏

سازنده: CRAZY LABS BY TABTALE , G.P. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 226/37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی