ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«دنیل اک»، مدیرعامل اسپاتیفای برای خرید باشگاه آرسنال تلاش می‌کند

پس از اعتراضات گسترده هواداران آرسنال در مقابل تصمیم‌های «استن کرونکه»، مالک این باشگاه، «دنیل اک»، مدیرعامل اسپاتیفای پیشنهاد خرید این باشگاه را مطرح کرد. در ادامه ستاره‌های سابق آرسنال شامل «تیری آنری»، «دنیس برکمپ» ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

پس از اعتراضات گسترده هواداران آرسنال در مقابل تصمیم‌های «استن کرونکه»، مالک این باشگاه، «دنیل اک»، مدیرعامل اسپاتیفای پیشنهاد خرید این باشگاه را مطرح کرد. در ادامه ستاره‌های سابق آرسنال شامل «تیری آنری»، «دنیس برکمپ» و «پاتریک ویرا» حمایت خود را از دنیل اک اعلام کرده‌‌اند.

مدیرعامل اسپاتیفای در حال آماده‌سازی پیشنهاد خرید آرسنال با کمک ستاره‌های سابق این باشگاه است. به گزارش «گاردین»، دنیل اک چند روز است که به صورت جدی موضوع خرید احتمالی این باشگاه را دنبال می‌کند. پس از  تلاش مالک فعلی آرسنال برای پیوستن به پروژه سوپرلیگ،  هوادارن این باشگاه نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواهان عدم حضور استن کرونکه شدند. معترضان خواهان رفتن مدیر عامل فعلی و فروش باشگاه به فرد دیگری هستند.

هزاران هوادار آرسنال در بیرون ورزشگاه اعتراض خود را علیه کرونکه به صورت جدی نشان دادند. عصر جمعه دنیل اک برای ابراز همدردی با هواداران آرسنال از علاقه شدید خود از کودکی به باشگاه آرسنال توییت کرد و در همان توییت پیشنهاد خرید باشگاه را برای اولین بار مطرح کرد.

در حالی که موضوع در حد توییت مطرح شد و به نظر نمی‌رسید جدی شود، ظاهرا قضیه جدی‌ شده است. به نظر می‌رسد استن کرونکه برای واگذاری باشگاه رقمی در حدود حداقل 2 میلیارد پوند در نظر گرفته است. ثروت شخصی دنیل اک رقمی در حدود 3.4 میلیارد پوند تخمین زده می‌شود.

با این وجود «جاش کرونکه»، مدیر باشگاه و پسر استن کرونکه در انجمن هواداران باشگاه اعلام کرد که خانواده‌اش قصد ندارد باشگاه آرسنال را واگذار کند و گفت که انجام چنین معامله‌ای کاری دشوار است. به علاوه، استن کرونکه نیز می‌گوید هنوز قادر به ادامه انجام مسئولیت‌های خودش هست و می‌تواند کماکان به وظایف خود به خوبی رسیدگی کند.

با این وجود باید دید سرنوشت آرسنال در نهایت به دست چه کسی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی