ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا روی گوشی 5G جدیدی با دوربین پنج‌گانه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند

ظاهرا نوکیا می‌خواهد گوشی‌های 5G جدیدی را در سال جاری میلادی وارد بازار کند. یکی از این محصولات که جایگزین نوکیا ۸.۳ 5G می‌شود، احتمالا با دوربین اصلی پنج‌گانه از راه می‌رسد. طبق گزارشی جدید، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

ظاهرا نوکیا می‌خواهد گوشی‌های 5G جدیدی را در سال جاری میلادی وارد بازار کند. یکی از این محصولات که جایگزین نوکیا ۸.۳ 5G می‌شود، احتمالا با دوربین اصلی پنج‌گانه از راه می‌رسد.

طبق گزارشی جدید، با وجود استفاده از دوربین اصلی پنج‌گانه با یک گوشی پرچمدار روبه‌رو نیستیم و نوکیا برای آن چیپ اسنپدراگون ۷۷۵ با شماره مدل SM7350 را درنظر می‌گیرد. این تراشه هنوز معرفی نشده، با این حال انتظار می‌رود جایگزین اسنپدراگون 765G شود و پیشرفت‌های زیادی را تجربه کند.

گوشی 5G جدید این کمپانی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین‌های اولترا واید، تشخیص عمق، ماکرو و تله‌فوتو همراهی می‌شود تا کاربران به دوربین پنج‌گانه دسترسی پیدا کنند. احتمالا زایس اپتیک‌ها را تنظیم می‌کند و همچنین مانند نوکیا ۸.۳ 5G، شاهد استفاده از OZO Audio در این موبایل خواهیم بود.

طبق گزارش اخیر، نوکیا موبایل جدیدش را به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +QHD مجهز می‌کند و البته رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز هم می‌رسد تا بتواند رقابت سنگینی با محصولات موجود در بازار داشته باشد.

نوکیا ۸.۳ 5G

ظرفیت باتری ظاهرا یکی از بخش‌هایی است که پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. در حالی که نوکیا ۸.۳ 5G یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، گوشی جایگزینش احتمالا با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد.

نوکیا احتمالا از سیستم نامگذاری قبلی خود برای این دستگاه استفاده نمی‌کند، البته این کمپانی فنلاندی اخیرا از گوشی‌های جدیدش تحت سری G ،X و C رونمایی کرده است. با توجه به چنین رویکردی، گزارش اخیر مدعی شده که محصول جدید این شرکت با نام X50 در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

با توجه به فاصله احتمالی چند ماهه تا معرفی این دستگاه، انتظار می‌رود گزارش‌های بیشتری درباره آن منتشر شود تا برای مثال از مشخصات دوربین‌های مورد استفاده در آن و همچنین قیمتش اطلاع پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی