ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ضرر ۸.۷ میلیون دلاری فیات کرایسلر در پی تخفیف‌های خودسرانه یک نماینده فروش

یکی از کارکنان نمایندگی پارک‌وی (Parkway) گروه فیات کرایسلر در دیترویت، با ارائه تخفیف‌های خودسرانه خسارتی چند میلیون دلاری به این شرکت زده است! طبق تحقیقات انجام شده، این کارمند بخش فروش از سال 2014 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

یکی از کارکنان نمایندگی پارک‌وی (Parkway) گروه فیات کرایسلر در دیترویت، با ارائه تخفیف‌های خودسرانه خسارتی چند میلیون دلاری به این شرکت زده است! طبق تحقیقات انجام شده، این کارمند بخش فروش از سال 2014 اقدام به این کار کرده و تاکنون 8.7 میلیون دلار از جیب فیات کرایسلر بخشیده است. شاید فکر کنید فروشنده دست و دلباز فیات کرایسلر، به افرادی با وضع مالی ضعیف یا متوسط، تخفیف داده است. اما نکته جالب ماجرا اینکه او هر شخصی را که ادعا می‌کرده نسبتی با وی دارد، از تخفیفات خود بهره‌مند ساخته است. گفته می‎‌شود تعداد این افراد به هزاران نفر می‌رسد و جالب‌تر آنکه این کارمند نمایندگی٬‌ در پی شکستن پیاپی آمار فروش پاداش‌های کلانی را نیز دریافت کرده‌است.

رابین هود شاغل در نمایندگی پارک‌وی فیات کرایسلر عنوان بخشنده‌ترین فروشنده آمریکا را در اختیار دارد! نتایج تحقیقات وزارت امنیت ملی آمریکا نشان می‌دهد این فرد حتی کدهای تخفیف خود را در گروه‌های فیسبوکی هم به اشتراک گذاشته؛ علاوه‌بر این، وی بسیاری از مشتریان را نزدیکان و بستگان خود معرفی نموده و از این طریق آنها را مشمول تخفیف ویژه 5 درصدی ‌کرده است!

اما مساله وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم فروشنده نمایندگی فیات کرایسلر در کنار حقوق پایه خود، بیش از 700 هزار دلار هم به خاطر شکستن رکورد فروش از این شرکت دریافت کرده است.

سایما محسن (Saima Mohsin) از وکلای مرتبط با پرونده گفته فسادهای این چنینی هزینه‌هایی را به خودروسازان تحمیل می‌کنند که آن هم در نهایت به ضرر مشتریان تمام می‌شود. وی افزوده اتهامات وارد شده کاملا جدی هستند و او تمام سعی خود را خواهد کرد تا صداقت در بازار خودرو حفظ شود.

ناگفته نماند کارمند متهم نمایندگی پارک‌وی به طور منظم رکورد فروش را از آن خود نموده و فقط در ژانویه 2020 موفق به فروش 250 مدل مختلف شده است. دست این رابین هود قرن 21 زمانی رو شده که سایر کارکنان فیات کرایسلر به مورد استفاده قرار گرفتن کدهای تخفیف خود پی برده‌اند. این امر در نهایت به آغاز تحقیقات و آشکار شدن اقدامات فروشنده خاطی منجر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • itookan
    itookan | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

    چقدر سیستمشون داغونه که همچین باگی رو چند سال نتونسته تشخیص بده

مطالب پیشنهادی