ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت دوج کوین به مرز یک دلار نزدیک می‌شود؛ رشد ۵۶ درصدی در یک روز

قیمت دوج کوین برای نخستین بار از مرز ۱۴۰۰۰ تومان (۰.۶۸ دلار) عبور کرد و توانست ظرف ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۵۶.۲۲ درصدی قله جدید‌ی را فتح کند. برخی تحلیلگران بازار از ماه‌ها قبل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

قیمت دوج کوین برای نخستین بار از مرز ۱۴۰۰۰ تومان (۰.۶۸ دلار) عبور کرد و توانست ظرف ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۵۶.۲۲ درصدی قله جدید‌ی را فتح کند.

برخی تحلیلگران بازار از ماه‌ها قبل و زمانی که هر دوج کوین ارزشی کمتر از دو هزار تومان داشت به این موضوع اشاره کرده بودند که ارزش دوج کوین به بیش از یک دلار خواهد رسید. هرچند برخی چنین روند صعودی را شوخی بیش نمی‌دانستند. در سال ۲۰۱۳ سرمایه‌گذاران توجه چندانی به دوج کوین نداشتند، اما ظاهرا امروز وضعیت فرق کرده است.

دوج کوین

طی ماه‌های اخیر ارزش دوج کوین به شکل صعودی افزایش پیدا کرده و داده‌های آماری نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران جوان توجه بیشتری به این رمزارز دارند. طی هفته‌های اخیر ایلان ماسک و مارک کوبان در توییتر از دوج کوین نام بردند و برخی تحلیلگران علت افزایش قیمت دوج کوین را به توجه ویژه‌ای که این دو میلیاردر به آن نشان می‌‌دهند، مرتبط می‌دانند.

داده‌های آماری coindesk نشان می‌دهد که در لحظه نوشتن این خبر، ارزش هر دوج کوین ۰.۶۸ دلار است و رشد ۵۶.۲۲ درصدی را ظرف ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. نمودار قیمت دوج کوین به خوبی نشان می‌‌دهد این نخستین باری است که این رمزارز توانسته چنین ارزشی را برای خود رقم بزند.

قیمت دوج کوین

حال باید دید قیمت این رمزارز به کجا می‌رسد و آیا این روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود یا خبر از ریزشی سخت می‌‌دهد. به نظر می‌رسد تا زمانی که شرکت‌های بیشتری برای خرید و فروش خدمات و محصولات خود از دوج کوین استفاده می‌کنند، این روند صعودی ادامه داشته باشد. اما باید دید این رمزارز می‌تواند به مرز یک دلاری شدن برسد یا مدت زمانی طول می‌کشد تا بتواند به چنین ارزشی دست پیدا کند.

علاوه بر دوج کوین، اتریوم نیز توانست ظرف ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت چشمگیری داشته باشد و در ساعاتی از مرز ۳۵۰۰ دلار نیز عبور کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی